نوشته شده توسط : محسن

انتقادات از رونالدو آقای گل عجیب است

به گزارش "ورزش سه"، په په که نزدیک به یک ماه از میادین به دور بود شنبه مقابل سلتا بار دیگر در ترکیب رئال قرار گرفت و موفق به زدن گل اول رئال در برتری 7-1 کهکشانی ها شد.

رونالدو

په په در آستانه بازی برگشت دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر رم به خبرنگاران گفت:" فردا تنها هدف ما کسب پیروزی است. برای رم احترام ویژه ای قائل هستیم اما با وجود کسب پیروزی 2-0 در بازی رفت، بازهم برای برد تلاش خواهیم کرد. همه بازی فصل قبل مقابل شالکه را به یاد داریم. حریف را بخاطر برد در بازی رفت دست کم گرفتیم و تا آستانه حذف شدن هم رفتیم. فردا با روحیه تیمی و انگیزه بالا به مصاف رم می رویم و هر کاری برای پیروز شدن خواهیم کرد."

سوت ها علیه رونالدو:" عجیب است؛ کریس آقای گل لالیگاست و گل های فراوانی برای رئال زده اما بازهم بر علیه او سوت می زنند و انتقادات از او ادامه دارد. دوست داشتم یک لحظه موقعیت او را می داشتم.در هر صورت همه ما باهم متحد هستیم چون این تنها راه کسب موفقیت است."

زیدان:" او یک بازیکن افسانه ای بود و حالا به عنوان مربی بازیکنانش را خیلی خوب درک می کند.او می داند هر بازیکن چه چیز می خواهد و چه تفکری دارد. زیدان با خود اتحاد را به تیم وارد کرد. پیش از این مشکلاتی غیرفوتبالی در تیم داشتیم. او یکی از بهترین مربیان دنیا خواهد شد و باید بگذاریم با خیالی آسوده تر به کارش ادامه دهد. زیدان به عنوان مربی به افتخارات زیادی خواهد رسید. در این مورد شکی ندارم."

رونالدو



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

رئال در مورد نیمار سهل انگاری کرد

به گزارش "ورزش سه"، سال 2013 نیمار در حالیکه پیشنهاد رئال مادرید را نیز در جیب داشت ترجیح داد به بارسلونا بپیوندد و حالا در سومین سال حضورش در بارسا، به یکی از سه بازیکن برتر دنیا بدل شده است؛ مساله ای که افسوس رئالی ها را به دنبال داشته است. بسیاری معتقدند که فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، اصرار لازم برای انتقال نیمار را به خرج نداد.

نیمار

روبرتو کارلوس در همین رابطه گفت:" رئال مادرید باشگاه بسیار بزرگی است که همواره در صدد جذب بازیکنان بزرگ است ولی معتقدم ما زمانیکه باید برای جذب نیمار تلاش می کردیم، این کار را به درستی انجام نداده و سهل انگاری کردیم. در هر صورت با نیمار یا بدون نیمار، رئال همچنان در فتح جام ها مدعی اول باقی خواهد ماند."

رئال در حال حاضر 9 امتیاز با بارسلونای صدرنشین فاصله دارد و کمتر کسی برای این تیم شانس قهرمانی قائل است. کارلوس در همین رابطه گفت:" رئال تیمی است که محکوم به پیروزی در هر مسابقه و قهرمانی در هر رقابتی است. من همچنان به قهرمانی در لالیگا و جبران فاصله امتیازی با بارسلونا امیدوارم."

مقایسه با مارسلو:" او تفاوت اندکی با من دارد ولی هیچوقت از مقایسه کردن خوشم نمی آید. معتقدم مارسلو سال ها در رئال تاریخ سازی خواهد کرد."

نیمار



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

فرق بین انسان و جن

در بسیاری از کشورها و فرهنگ‌ها جن‌گیرها یا احضارکنندگان ارواح وجود دارند که وجود این امر  خود به تبع می‌تواند تائیدی برای وجود جن و جنیان باشد. در کتاب مقدس قرآن مسلمانان آمده است که جنیان از آتش آفریده شده‌اند، آفرینش آن‌ها به قبل از آفرینش انسان بازمی‌گردد و …

جن


از آنجا که نوع خلقت جنیان با انسان‌ها متفاوت است، مکان و نحوه زندگی و ویژگی‌های آن‌ها نیز با انسان‌ها تفاوت بسیاری دارد. به طور کلی، جن نام دسته‌ای از موجودات فراطبیعی است که بسیاری از ادیان الهی نیز به وجود آن اشاره کرده‌اند و علم نیز در تلاش کشف اطلاعات بیشتر راجع‌به آن است.

در مطالعه‌های علمی گفته شده است که جن از پلاسما تشکیل شده است. بنابر باورهای دینی، جن قبل از انسان آفریده شده است و تفاوت‌های چشمگیری با انسان دارد. از طرف دیگر، هرگونه ماده‌ای که دمای بالایی دارد می‌تواند پلاسما تولید کند.

گفته می‌شود کلمه جن به معنای «پنهان» است و به موجودی اشاره دارد که دارای حرکات سریع است و قابلیت سفر در زمان و مکان را دارد. جن به اشکال متفاوت درمی‌آید و قدی کوتاه‌تر از انسان دارد و قابلیت تولیدمثل دارد. جن از پسمانده‌های انسان از طریق مزه کردن یا بو کشیدن تغذیه می‌کند. به طور معمول، جن انسان را می‌بیند اما انسان نمی‌تواند آن را ببیند. ریشه این کلمه در زبان فرانسه به معنای «روح» است.

عکس جن



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

دو ستاره دورتموند زیر نظر بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، ظاهرا در ال‌کلاسیکوی آلمان که شنبه شب بین بروسیا دورتموند و بایرن مونیخ برگزار شد، یک مهمان اسپانیایی هم روی سکوهای تماشاگران دیده شده است. "بیلد" نوشت آریدو برایدا ،مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا، به سیگنال ایدونا پارک دورتموند آمده بود تا از نزدیک پی‌یر امریک آوبامیانگ و ایلکای گوندوگان را زیر نظر بگیرد.

بارسلونا

البته گفته می‌شود نام این دو بازیکن مدت زیادی است در لیست کاتالان‌ها به چشم می‌خورد. اما ظاهرا باید با توجه به اینکه آوبامیانگ اخیرا اقرار کرد به پدربزرگش قول داده روزی پیراهن رئال مادرید را بر تن کند، از او صرفنظر کنند.
گوندوگان هم به دلیل پایان قراردادش در سال 2017 مشتریان متعددی دارد. "بیلد" افزوده است این هافبک ملی‌پوش می‌بایستی همچون متس هوملس و هنریک مخیتاریان تا آوریل تصمیم نهایی‌اش را برای تمدید کردن یا نکردن اعلام کند.
میشاییل زورک ،مدیر ورزشی، باشگاه دورتموند در واکنش به حضور برایدا و در پاسخ به این سوال خبرنگاران که آیا آمدن این مدری اسپانیایی ممکن است هراسی را در دل او پدید آورده باشد، گفت:" به هیچ وجه. کاملا عادی است که در یک چنین مسابقه‌ای بزرگان فوتبال جهان به استادیوم بیایند."

بارسلونا



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

زندگینامه بازیگر زن مهناز افشار و کنسرت خیریه

مهناز افشار (متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است.مهناز افشار دیپلم اش را در رشته تجربی گرفت و برای ادامه تحصیل به مدت چهار سال در مؤسسه‌ای غیرانتفاعی به تحصیل در رشته تدوین پرداخت. خانواده اش ریشه مذهبی دارند، به همین دلیل هم در ابتدا مخالف بودند که دخترشان وارد بازیگری شود. در کلاس‌های بازیگری استاد حمید سمندریان تعلیم دید.[۱۲]

مهناز افشار


مهناز افشار بازیگری را با مجموعه تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم سينمايي دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی در سال ۱۳۷۷ به سینما راه یافت و با ایفای نقش در فیلم سينمايي شور عشق به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۷۹ به شهرت رسید. شباهت زیاد مهناز افشار به گوگوش، خواننده مشهور، در توجه رسانه‌ها به او در شروع کارش تأثیرگذار بود. مهناز افشار در دههٔ هشتاد از چهره‌های تأثیرگذار سینمای تجاری ایران شد و در سال‌های پایانی این دهه با بازی در فیلم‌های کارگردانان متفاوت سعی کرد تصویر شناخته‌شده‌اش را تغییر دهد؛ تلاشی که به دریافت چندین جایزه و تقدیرنامه از سوی منتقدان و جشنواره‌های داخلی انجامید. مهناز افشار، در سال ۹۳ در یکی از نقشهای اصلی در فیلم سينمايي «آموزگار» به کارگردانی ناصر سعیداف، کارگردان سرشناس تاجیک، ایفای نقش کرد.[۱۳]

مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با محمد یاسین رامین ازدواج کرد.

تهیه‌کنندگی کنسرت خیریه

در آبان ۱۳۹۱ کنسرت خیرخواهانه روزبه نعمت‌اللهی به تهیه‌کنندگی مهناز افشار در مرکز همایش‌های برج میلاد برای کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان برگزار شد. در این مراسم تعدادی از سینماگران و بازیگران و همچنین ورزشکاران حضور داشتند. روزبه نعمت‌اللهی خواننده موسیقی پاپ در این مراسم، که «داروگ» نام گرفته بود قطعات «ای وطن»، «تویی نیازم»، «اگر یه روز بیای سراغم»، «تازه‌ترین زخم دلم»، «بازآمده‌ام»، «گل یاس»، «نفس کشیدن سخته» و «خلیج‌فارس» و «خاک وطنم» را اجرا کرد.

مهناز افشار



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

ترس رئال مادرید از تکرار کابوس بازی با شالکه

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بازی رفت را در ویلتنس آرنا با نتیجه 2-0 به سود خود خاتمه داده بود و در شرایطی گام به بازی برگشت گذاشت که بازیکنان این تیم به صعود اطمینان داشتند اما جریان مسابقه به گونه ای شد که رئال مادرید تا آستانه حذف شدن نیز پیش رفت.

رئال مادرید

اگر ضربه هونتلار در دقیقه پایانی به تیر دروازه رئال برخورد نمی کرد، کهکشانی ها با شکست 5-3 خانگی از دور رقابت ها حذف می شدند. در واقع دست کم گرفتن حریف و اعتماد به نفس کاذب سبب شد تا رئال مادرید آوراژ گل خوب خود در بازی رفت را از دست بدهد و دقایق پایانی بازی برگشت با شالکه برای هوادارانش به کابوسی بدل شود.

یک سال بعد رئال شرایط مشابهی را تجربه می کند. کهکشانی ها بازی رفت دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را با نتیجه 2-0 در زمین رم پیروز شده اند و امشب با خیالی تقریبا آسوده پای به بازی برگشت خواهند گذاشت.

زیدان اما در نشست خبری روز گذشته خود با یادآوری بازی برگشت فصل گذشته برابر شالکه به بازیکنان رئال هشدار داد که دست کم گرفتن رم چه عواقبی می تواند در پی داشته باشد. مدیر و مربی رم با اطمینان از جبران شکست 2-0 بازی رفت صحبت کرده اند شاید امید آنها به تکرار شدن حادثه سال گذشته است. آیا رم امشب شالکه ای دیگر برای رئال خواهد شد؟

رئال مادرید



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

مسی تا زمانی که بخواهد بهترین خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در این هفته از رقابت های لالیگا در زمین ایبار به مصاف این تیم خواهد رفت. لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا، در نشست خبری یپش از بازی پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

مسی


انریکه پیرامون احتمال تمدید قرار داد لیونل مسی و حضور او تا 35 سالگی در نوکمپ گفت:" من مربی هستم و در شغل خود احساس راحتی می کنم. با این حال نمی توانم جادوگری یا پیشگویی کنم. لیونل مسی تا زمانی که بخواهد می تواند بهترین بازیکن دنیا در فوتبال باشد."

انریکه در ادامه درباره بازی مقابل ایبار گفت:" بازی سختی را یپش رو خواهیم داشت، همچون تمامی بازی هایی که در خارج از خانه برگزار می کنیم. ایبار عملکرد خوبی داشته و فصلی عالی را سپری می کند."

سرمربی بارسلبونا همچنین درباره پنالتی های از دست رفته تیمش در فصل جاری تصریح کرد:" این طبیعت فوتبال است. پنالتی زنان ما در فصل جاری عملکرد خوبی نداشته اند. ما در تلاش هستیم تا عملکرد خود را در این زمینه بهبود دهیم اما من نگرانی چندانی در این مورد ندارم چرا که پنالتی ها معمولا زمانی برای  ما رخ می دهند که پیش از این توانسته ایم سرنوشت بازی را مشخص کنیم."

انریکه در پایان پیرامون وضعیت نیمار و رافینیا برای حضور در رقابت های تیم ملی برزیل گفت:" بسیار خوب است که تیم المپیک برزیل به حضور رافینیا فکر می کند. رافینیا دوران ریکاروی را به خوبی سپری می کند. در مورد نیمار نیز باید بگویم هنوز تصمیمی نگرفته ایم. گاهی مواقع بهتر است تصمیمات به طور گروهی اتخاذ شود. اگر دونگا در این مورد با ما صحبت کند، آن گاه بهترین تصمیم را خواهیم گرفت."

مسی



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تلاش برای بهبود داوید سیلوا

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت بغرنج منچسترسیتی در خط میانی از لحاظ تعداد بالای مصدومان، باعث شده تا تیم پزشکی این باشگاه تمام تلاش خود را برای حفظ داوید سیلوا در بازی های پیش رو انجام دهد. هافبک اسپانیایی مشکلاتی قدیمی از ناحیه مچ پا داشته که در فصل جاری، شدت بیشتری پیدا کرده است. سیلوا در ماه اکتبر دچار مصدومیتی تکراری از ناحیه مچ پا شد و هفت هفته دور از میادین بود. او در ماه فوریه نیز مجددا از همین ناحیه دچار مشکل شد و دوری مقطعی از میادین داشت.

ورزش 3

وضعیت بغرنج سیتی در خط میانی و مصدومیت بازیکنانی همچون دی بروین، خسوس ناواس، دلف و نصری، باعث شده تا حضور داوید سیلوا در ترکیب این تیم ضرورت بیشتری پیدا کند. گزارشاتی وجود دارد که نشان می دهد تیم پزشکی منچسترسیتی قصد دارد با تزریق داروهای ضد درد، هر طور شده داوید سیلوا را در بازی مهم پیش رو در ترکیب تیم حفظ کند. مانند آنچه در فینال جام اتحادیه رخ داد و هافبک اسپانیایی علی رغم مصدومیت، 70 دقیقه در ترکیب منچسترسیتی حضور پیدا کرد.

در این بین البته بازگشت احتمالی سمیر نصری طی هفته های آتی می تواند کمی از فشارهای موجود روی داوید سیلوا کم کند. همچنین کوین دی بروین نیز پیش بینی می شود که در اوایل ماه آوریل به ترکیب سیتی بازگردد. اما تا آن زمان، حضور داوید سیلوا در ترکیب تیم، امری بسیار کلیدی است و به نظر می رسد که منچسترسیتی نیز به خوبی از اهمیت این مساله آگاه است.

ورزش 3



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

فرهاد مجیدی برای حمایت می‌آید نه مربیگری

به گزارش "ورزش سه"، پرویژ مظلومی در نشست خبری پیش از بازی با گسترش فولاد از اهمیت کسب پیروزی در این مسابقه و جذب بازیکن جدید صحبت کرد.

فرهاد مجیدی


باید 3 امتیاز را بگیریم

بازیکنان ما انگیزه زیادی برای این مسابقه دارند و خواسته هواداران را به شاگردانم انتقال دادم. می‌دانم مسابقه حساسی خواهیم داشت و به سه امتیاز این بازی نیاز جدی داریم و خدا را شکر همه بازیکنان از اهمیت پیروزی در این بازی مطلع هستند.

فرصت از دست دادن امتیاز نداریم

مقابل با یکی از تیم‌های خوب لیگ قرار می‌گیریم. گسترش فولاد تاکتیک‌پذیر است ولی ما باید برتر از آنها باشیم تا صاحب پیروزی شویم. امیدوارم در بازی فردا بازیکنانمان برخلاف دیدار با نفت از فرصت‌ها نهایت استفاده را کنند چون الان دیگر زمان از دست دادن موقعیت و امتیاز نیست. می‌خواهیم بازی خوبی ارائه دهیم و امیدوارم هوادارانمان نیز از تیم حمایت کنند.

برای جذب بازیکن وسواس دارم

در جذب بازیکن جدید وسواس داریم. ما می‌خواهیم بازیکن مورد نظرمان ابتدا به تمرینمان بیاید و اگر آماده بود او را به تیم اضافه کنیم. جیووانی امروز با ما تمرین کرد ولی باید چهار جلسه تمرین کند تا وضعیت آمادگی‌اش را بببینیم.

اسم تیم خاصی را نیاوردم

درخواست ما تمرکز و دقت داوران در بازی‌هاست. نه می‌خواهیم داوران به سود استقلال سوت بزنند و نه می‌خواهیم به ضررمان قضاوت کنند. هفته قبل بعد از بازی با نفت صحبتی در مورد داوری کردم ولی اسم تیم خاصی را نیاوردم.  ما نام تیمی را نگفتیم ولی اگر پرسپولیس را گفتیم آقای خوردبین بیاید صحبت کند.

چرا باید از نتایج ناراضی باشیم؟

نیاز به استخدام روانشاس نداریم. تیم ما در فینال جام حذفی است و نیاز نداریم شخص جدیدی مثل روانشاس اضافه کنیم. نتایج هر تیم بالا و پایین دارد و مثال آن پرسپولیس است که نتایج حال آن با ابتدای فصل متفاوت می‌باشد. تیم ما دوم لیگ است و از طرف دیگر در فینال جام حذفی حضور دارد. این عملکرد بدی نیست و از بعضی اظهارات تعجب می‌کنم. با شرایط استقلال توقعات بالا رفته است. ابتدای فصل گفته بودم می‌خواهیم سهمیه بگیریم ولی الان استقلال مدعی قهرمانی شده است. چرا باید از عملکردمان ناراضی یا ناراحت باشیم؟

فرهاد برای حمایت می‌آید نه مربیگری

توطئه یعنی چه؟ از برکناری‌ام اطلاعی ندارم. می‌خواهند من را برکنار کنند یا آقای افشارزاده را؟ من با استقلال قرارداد دو ساله دارم و طبق آن دو فصل در این تیم خواهم بود و شرایط خوبی خواهیم داشت. فرهاد مجیدی پیشکسوت این تیم و همچنین دلش با استقلال است. وقتی فرهاد از آن طرف آب به ایران آمده برای حمایت از تیم است نه برای اینکه مربیگری کند.

افشارزاده تلاش می‌کند

آقای افشارزاده تلاش زیادی برای موفقیت تیم انجام می‌دهد و از نزدیک شاهد این موضوع هستیم. آقای عبداللهی هم به تیم اضافه شده و به دلیل سمتی که دارد ارتباط تیم را با مدیرعامل بهتر کرده است. آقای افشارزاده برای ارتباط باشگاه استقلال با وزارت ورزش تلاش زیادی انجام می‌دهد.

انتظار حمله داریم!

انتظار حمله به همه شکل را داریم اما افرادی جوانی کرده و تحمل ندارند. ما با آقای پورحیدری قهرمانی آسیا را به دست آوردیم ولی بعد از اینکه به ایران آمدیم و چهار گل از پاس گردن کلفت دریافت کردیم آنقدر جو بدی ساختند و فحاشی کردند که آقای پورحیدری را با آمبولانس به سختی از استادیوم خارج کردیم. خود من با استقلال قهرمانی جام حذفی را به دست آوردم ولی بعد از آن با یک تساوی 2 بر 2 شعارهای زیادی بر علیه من دادند. استقلال برای 30 میلیون نفر است. برای من یا کسانی که مشکل ایجاد می‌کنند نیست. در مورد خطی بودن شعارها حرف نمی‌زنم چون آنها جوانانی هستند که تحمل کمی دارند.

این خبر قدیمی می باشد

فرهاد مجیدی



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

علی کریمی را هم دوست دارم

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی در صحبت هایش را اینگونه آغاز کرد: سال 66 که در دانشگاه قبول شدم به خاطر پوشیدن شلوار جین و کاپشن اجازه ندادند به دانشگاه بروم. بعد، سال 67 دوباره قبول شدم و به دانشگاه رفتم. درس و دانشگاه مسیر زندگی مرا عوض کرد. اگر در دانشگاه شریف قبول نمی‌شدم مسیر زندگی‌ام عوض نمی‌شد.

علی کریمی

سرمربی سابق تیم ملی در ادامه حرف هایش خاطره جالبی از فردوسی پور گفت: اواخر دانشجویی من بود که شما (فردوسی پور) به دانشگاه شریف آمدید. تیم ما خوب بودند. بچه های متالوژی خوب بودند و با بقیه فرق داشتند! یک خورده ما خشن تر از شما بودیم!

او در ادامه از زندگی سخت دوران دانشجویی اش خبر داد:  سه سال و نیم در خوابگاه زندگی کردم. نمی توانستم سر کلاس حاضر شوم. سال دوم که به تیم تاکسیرانی رفتم، فوتبال زیاد وقتم را می گرفت. همان موقع در کار پوشاک بودیم و زیاد سر کلاس حاضر نمی شدم.

علی دایی در روزهایی که سوار بر رنوی خود بود؛ زندگی او اکنون با تغییرات زیادی همراه شده اما هیچکس خاطرات روزهایی که با خودروی رنو به سراغ ناصر حجازی رفت. علی دایی در مورد تیپ آن زمان خودش گفت: تیپ آن زمان با الان کاملا فرق می کرد و آن زمان چون سرد هم بود پلیورم را داخل شلوارم کردم. اگر آن تیپم را اکنون داشتم مطمئنا کسی با من ازدواج نمی کرد.

او در ادامه درباره حضورش در بانک تجارت و سرمربیگری ناصر حجازی گفت: ناصر خان آن زمان خیلی به من لطف داشت و هیچ وقت زحماتش را فراموش نمی کنم.

لژیونر موفق فوتبال ایران در لیگ آلمان در ادامه درباره حضورش در تیم های هرتابرلین، آرمینا بیلفد و بایرن مونیخ گفت: من سه سال با بایرن قرارداد داشتم اما با پیشنهاد هرتا با توجه به شرایط سنی ام آن را قبول کردم. پیشنهاد هرتا سه برابر بایرن بود و خدا را شکر که در لیگ قهرمانان خوب کار کردم. هیچ وقت فکرش را نمی کردم حضورم در تهران برای ادامه تحصیل، مسیر زندگی ام را به حضور در بایرن مونیخ و فوتبال آلمان ختم کند.

او در ادامه درباره فینال رویایی با منچستر یونایتد که منجر به از دست رفتن جام قهرمانی شد گفت: ما کاملا خودمان را مهیای قهرمانی کرده بودیم و کاملا سزاوار این بازی بودیم. آن زمان به قهرمان 300 هزار مارک می دادند که همه چیز در یک دقیقه برای ما تمام شد. دوران خوبی در بایرن داشتم و در تمرین یانکر مرا زد و افتادم و انگشتم را شکست. آقای هیستفلد از پزشک تیم خواستند سریعا مرا برای بازی های آینده آماده کند.

او در مورد زدن سیبیل هایش گفت: یک روز در هرتا تصمیم گرفتم سیبیلم را بزنم و آن موقع سیبیل مد بود. آن موقع سیبیل و کاپشن اپل دار مد بود. شما به خودتان هم نگاه کنید شاید در آن موقع که در دانشگاه حضور داشتید شما هم تیپ تان لازم به تعریف داشت!

علی دایی در مورد سختکوشی هایش گفت: من یاد گرفتم کارم را انجام دهم. زبان یاد گرفتم و اگر دیگران هم زبان یاد می گرفتند مطمئنا بهتر می توانستند کار کنند. شاید خیلی ها از نظر فنی از من بالاتر بود اما من چیزهایی داشتم که دیگران نداشتند. من تلاش و پشتکار بالایی داشتم.

او در مورد شرایط هماهنگ درس و فوتبالش گفت: درسهایم را اکثرا شب امتحان می خواندم و حافظه به من یاری می کرد! در دانشگاه فقط یک درس افتادم و خوشبختانه آن درس هم با درسهای عمومی جبران شد!

وی ادامه داد: پدرم دوست داشت من مهندس شوم. بیشتر به خاطر او مهندس شدم. از بچگی روی من حساس بود. در فوتبال مادرم خیلی کمکم کرد و پدرم مخالف فوتبال بود.

 دایی در مورد خاطرات کودکی اش گفت: تابستانها خودمان کار می کردم و خرج یکسال را در می آوردیم. خودم دوست نداشتم فشاری به پدرم بیاید. خدا را شکر می کنم آنطور که او دوست داشت بزرگ شویم. مدیون پدر و مادرم هستم. باور نمی کنید الان حس می کنم پدرم دارد مرا دعا می کند.

وی ادامه داد:  پشت خانه ما یک زمین خاکی کوچک بود که متعلق به خودمان بود و آنجا گل کوچک بازی می کردیم. محمد ما در استقلال اردبیل بازی می کرد ولی ما آنقدر حساسیت نداشتیم.

دایی در مورد حضورش در تیم استقلال اردبیل نیز گفت: محمد چون در استقلال اردبیل بازی می کرد، یکسال به این تیم رفتم. آن موقع دفاع راست بودم ولی جا دارد از جابر نعمتی که آن موقع سرمربی استقلال بود، یاد کنم. در یک بازی مهاجم ما مصدوم شد  و مرا در این پست گذاشت. همانجا دو سه گل زدم و دیگر مهاجم شدم.

او در مورد تلخ ترین اتفاق ورزشی اش گفت: تلخ ترین اتفاق زندگی ورزشی من پاره شدن طحالم در بازی با بحرین بود. آن موقع تعویضهایمان را انجام داده بودیم. آن ۲۰ دقیقه پایانی برای ۲۰۰ سال گذشت! بعد از بازی در رختکن بیهوش شدم و به بیمارستان منتقل شدم.

وی ادامه داد: بعد از بازی در بیمارستان دنبال یک تلفن می گشتم که به خانواده ام وضعیتم را اطلاع بدهم. یکی آمد بالای سر من. نمی توانم اسم ببرم. در خانه ما هیچکس از وضعیت من خبر نداشت. به این دوست عزیز گفتم اگر می شود با تلفن همراهش منزل ما را بگیرد و به خانواده ام بگوید که من زنده ام و نمرده ام. این دوست دو بار زنگ زد و  گفت اشغال است و رفت. بعد از آن امیر عابدینی آمد و یک خط موبایل داد و خیالم راحت شد. مادرم یک هفته روضه گرفته بود که مشکلی برایم پیش نیاید. گاهی آدم نمی تواند بعضی مسائل را تا ۱۰۰ سال فراموش کند.

وی در ادامه صحبت هایش گفت: شاید خیلی ها فکر کنند ساده است اما باید از خیلی چیزها باید گذشت تا به چیزهای بزرگتر رسید. من در آلمان ساعت 11 شب را نمی دیدم. خیلی ها گذشت کردند تا من به گل برسم و حتی به اینجا و رکورد برسم. من این رکورد را برای خودم نمی دانم و آن را برای ایران می دانم. من نماینده نسل خودم بودم و هر رکوردی مسلما برای زدن است و مطمئن هستم روزی کسی این رکوردها را خواهد زد.

دایی ادامه داد: خداداد، مهدوی کیا ، باقری و علی کریمی و ...  گذشت کردند تا من این رکورد را بزنم و این رکورد فقط متعلق به من نیست بلکه متعلق به تمام همبازیان من میباشد

او در مورد بازی خاطره انگیزش در تیم ملی گفت: بازی با استرالیا، کره جنوبی که 6 گل زدیم و بازی با آمریکا جزو بازی های خاطره انگیز است که مردم نیز از آن به نیکی یاد می کنند.

او در مورد دو پاس گلش به خداداد و مهدوی کیا در دیدارهای استرالیا و آمریکا داده است گفت: من خودم این دو پاس گل را به اندازه گلهایم دوست دارم. من هر وقت کسی از من موقعیت بهتری داشته باشد به او پاس می دادم. وقتی در محوطه جریمه توپی به من می رسید به فکر گل زدن بودم اما هر وقت فرصت بود پاس گل هم می دادم.

علی کریمی



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

شرط خاصی برای ماندن در پرسپولیس ندارم

 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در پاسخ به اینکه تکلیف تمدید قرارداد او با باشگاه پرسپولیس به کجا رسید؟ اظهار کرد: ما شروع به مذاکره با باشگاه پرسپولیس کرده‌ایم اما هنوز به جزییات نرسیده‌ایم و به دلیل فراوانی کار، هنوز وقت نکرده‌ایم بیش از این صحبت کنیم.

پرسپولیس

وی همچنین در مورد اینکه شرط خاصی برای ماندن در پرسپولیس دارد، بیان کرد: من شرط خاصی ندارم و هم اکنون در پرسپولیس احساس خوبی دارم و لذت می‌برم از اینکه تیم خوبی تشکیل داده‌ایم، هرچند که نیازمند اصلاحات است.


سرمربی پرسپولیس درباره اینکه چرا به جای اسکان در خانه در هتل اقامت دارد، عنوان کرد: برای ما خانه پیدا کردن ساده نیست، چون چند نفریم و هم اکنون در هتل شرایط خوبیداریم و همه چیز مهیاست. ما می‌خواستیم به محل تمرین نزدیک باشیم و زمان را از دست ندهیم.


برانکو با اشاره به راز فوتبال زیبای پرسپولیس، خاطرنشان کرد: قبل از هرچیز به دنبال نوعی بازی بودیم که جوابگوی بازیکنان و توان آنها باشد، در عین حال فوتبال در حال تکامل است و ما به این نکته توجه داریم، همچنین قصد داشتیم به گونه دیگری نسبت به تیم های ایرانی بازی کنیم و همه را غافلگیر کنیم.


وی همچنین در خصوص شایعاتی از جمله دوپینگ بازیکنان پرسپولیس، تصریح کرد: پرسپولیس بزرگترین باشگاه آسیاست و حدود 30 میلیون هوادار دارد، همه علاقه دارند بببیند چه حواشی و اتفاقاتی در کنار این تیم رخ می دهد. بعضی نیز وقتی می بینند تیم در آرامش است شایعاتی را مطرح و مسائلی که واقعیت ندارد را عنوان می‌کنند تا روند ما را به هم بریزند تا به هدفمان نرسیم.


برانکو هم‌چنین به اعتصاب بازیکنان به دلیل مسائل مالی اشاره کرد و افزود: این مسئله به دلیل سوء تفاهم بود و نمی‌خواهم بیش از این به اتفاقی که افتاد بپردازم. بازیکنان رفتند و با طاهری صحبت و موضوع پیگیری شد. به هر حال هر مشکلی که پیش بیاید باید از طریق باشگاه و با گفتمان حل می‌شود، طاهری تمام تلاشش را می‌کند تا باشگاه پیشرفت کند و شرایط ایده‌آل برای کار فرآهم شود. به طور مثال می توانیم در این خصوص به استادیوم شهید کاظمی و نیز ثبات مالی و اقتصادی باشگاه اشاره کنیم.


گزارشگر ورزش و مردم پرسید "آیا مراقب مهدی طارمی مهاجم تیم پرسپولیس هستید، چراکه او اخیرا درگیری با رسانه ها داشته و حتی عنوان کرده بزرگتر پرسپولیس است"برانکو در پاسخ اظهار کرد: این ها همه بازیکنان جوانی هستند که حدود یک الی دوسال است که در پرسپولیس بازی می‌کنند، پرسپولیس تیم بزرگی است و اینکه چنین بازیکنان جوانی همچنان در فاز پیدا کردن خودشان در تیم هستند. باید مراوده بازیکنان ما با رسانه هم‌تراز با بزرگی پرسپولیس باشد. ما در کنار ورزش به پرورش هم توجه می‌کنیم و در زمینه تربیت ورزشی هم کار می کنم طبعا چنین مسائلی در طول فصل به وجود می آید اما آنچنان اتفاق بزرگی نبود که دائم به آن بپردازیم.


سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا وقتش نرسیده که طارمی ترانسفر شود، گفت: بدون شک طارمی کیفیت خیلی بالایی دارد و دلیل آن هم این است که با اختلاف آقای گل ایران است و طبیعی است بازیکنی با این کیفیت هم از کشورهای دیگر مشتریانی داشته باشد اما در حال حاضر بهترین کار این است که یک یا دوسال دیگر در ایران بماند و با یک کار بسیار فشرده به طور کامل در صحنه بین المللی و ملی خودش را نشان بدهد و به یک تیم خوب برود.


برانکو در مورد سفرهایش به امارات و اینکه گفته می شود با باشگاه عجمان مذاکره کرده است، نیز بیان کرد: نمی‌دانم این اطلاعات از کجا آمده است، من در حال حاضر با هیچ باشگاهی مذاکره نکرده‌ام، هرچند از چند سال قبل از کشورهای منطقه پیشنهاداتی داشته و دارم، هم اکنون نیز پیشنهاداتی از کشورهای آفریقایی دارم اما نه با کسی صحبت کرده‌ام و نه تا پایان فصل قصد صحبت کردن دارم چرا که تا پایان فصل با پرسپولیس قرارداد دارم و وظیفه دارم قراردادم را به پایان برسانم و نسبت به آن متعهد باشم هرچند همین الان هم از نظر قانونی حق مذاکره و امضای قرارداد را دارم.


سرمربی پرسپولیس در ادامه در واکنش به اظهار نظر پرویز مظلومی مبنی بر اینکه داوری ها به سمت تیم خاصی رفته، خاطرنشان کرد: به هر حال در خصوص چنین مباحثی مراجع ذی صلاح از جمله کمیته داوران وجود دارند که در پایان فصل آنالیزهای لازم را انجام می دهند و همه چیز را شفاف ببینند. در هر صورت علاقه‌ای به ورود و صحبت در مورد بحث های حاشیه‌ای ندارم. آنالیزها در نهایت انجام می‌شود و متوجه خواهند شد تیمی که بیشتر از همه از ناحیه داوری مضرر شده پرسپولیس بوده است.


برانکو در مورد اینکه عنوان کرده حرف های علی دایی مبنی بر اینکه بازیکنان تیم ملی در زمان سرمربیگری او به دایی پاس نمی دادند درست نیست، گفت: اصلا نمی خواهم مسائل گذشته را نبش قبر کنم، هرکسی حق دارد با توجه به مواضع و عقیده خود صحبت کند. من همواره گفته ام دایی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است که جزو اولین بازیکنانی بوده که به عنوان لژیونر بیرون از ایران بازی کرده‌اند. او همچنین آقای گل فوتبال ایران و جهان است.


وی درباره دیگر ادعای دایی مبنی بر اینکه چند بازیکن قبل از جام جهانی آلمان خط خوردند و بعدها به برانکو تحمیل شدند و وی مجبور شد این بازیکنان را با خود به آلمان ببرد، افزود: نمی خواهم به مسائل گذشته باز گردم. من اصلا نمی دانم کدام بازیکنان بوده‌اند. اگر به خاطر داشته باشید من به صورت مستقیم از تلویزیون لیست بازیکنان را در سوییس خواندم. حتی نمی دانم کدام بازیکنان مد نظر اوست.


سرمربی پرسپولیس همچنین به رابطه اش با دستیاران ایرانی خود به ویژه باقری و قنبرپور اشاره و بیان کرد: درباره کریم باقری که اصلا نباید صحبت کرد چراکه نیازی به صحبت نیست. او به همرا دایی، مهدوی کیا، کریمی و عزیزی و ... از بهترین بازیکنان فوتبال ایران بوده است و سطح فوتبال ایران را بالا بردند.


برانکو در مورد اینکه چرا علی رغم مدت طولانی حضور در ایران نمی تواند ایرانی صحبت کند و نیاز به مترجم دارد، گفت: الان ششمین سالی است که در ایران به طور کلی حضور دارم و بزرگترین تاسف من این است که چرا زبان یاد نگرفته‌ام اما یکی از دلایلم این است که مترجمان خوبی داشتم و احساس نیاز نکردم. در هر حال این مسئله اشتباه خودم بوده است و سعی می کنم بهتر شوم هرچند برخی کلمات را بلدم که در تمرین استفاده می کنم.

سرمربی کروات پرسپولیس در پایان به زبان پارسی، ییشاپیش عید نوروز را به مردم ایران زمین تبریک گفت.

پرسپولیس



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

گزارشی از تمرین تیم فوتبال استقلال

به گزارش "ورزش سه"، این تمرین از این جهت برای استقلالی‌ها حائز اهمیت است که قرار است در پایان آن از خسرو حیدری برای بهبودی مصدومیتش تست نهایی گرفته شود. اگر خسرو حیدری بتواند تست‌های بدنی و البته تاکتیکی را با موفقیت پشت سر بگذارد، به احتمال فراوان برای بازی با پدیده در ترکیب 11 نفره آبی‌پوشان به میدان خواهد رفت.

استقلال

* مطابق روزهای گذشته مهدی رحمتی و وحید طالب لو نیم ساعت زودتر به محل تمرین آمدند و زیرنظر حسین ترابپور تمرینات اختصاصی انجام دادند.

* نکته حائز اهمیت تمرین امروز این بود که تمامی بازیکنان در تمرین امروز حضور داشتند و تنها یعقوب کریمی بود که به صورت اختصاصی زیرنظر علی‌اصغر قربانعلی‌پور تمرین کرد.

* نصرالله عبداللهی مشاورفنی مدیرعامل استقلال هم مثل روزهای گذشته به محل تمرین آمد و از روی نیمکت تماشاگر عملکرد بازیکنان بود و البته نکات فنی را به بازیکنان گوشزد کرد.

* بازیکنان امروز در مورد مصاحبه روزبه چشمی با برنامه نود حرف زدند و از او بابت صحبت های سنجیده اش در مورد شرایط خودش و استقلال تشکر کردند.

* تمرینات امروز آبی‌پوشان با دویدن دور زمین آغاز شد و فوتبال تحت فشار و آقاوسط محورهای دیگر تمرین امروز بود
خبر قدیمی می باشد.

استقلال



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 فروردين 1395 | نظرات ()