نوشته شده توسط : محسن

تصاویری سوزناک مخصوص شهادت حضرت رقیه (س)

حضرت رقیه (س)

شهادت حضرت رقیه (س)

حضرت رقیه (س)

تصاویر و عکس های غمگین مخصوص شهادت حضرت رقیه (س)

حضرت رقیه (س)

تصاویر و عکس های غمگین مخصوص شهادت حضرت رقیه (س)

حضرت رقیه (س)

حضرت رقیه (س)



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

مجموعه عکس های تعدادی از شخصیت های معروف

بهرام رادان

عکس متفاوت بهرام رادان

پوریا پورسرخ , بیوگرافی پوریا پورسرخ , عکس پوریا پورسرخ

تصویر پوریا پورسرخ در حال تماشا بازی رئال و بارسا

قاسم سلیمانی,عکس قاسم سلیمانی

عکس قدیمی از قاسم سلیمانی

گلاره عباسی,عکس گلاره عباسی,بیوگرافی گلاره عباسی

عکس گلاره عباسی و صبا راد

مهراوه شریفی نیا,عکس مهراوه شریفی نیا,بیوگرافی مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعدادی از تصاویر و عکس های جالب و دیدنی

عکس بی حجابی بازیگران

بی حجابی

نیمار,عکس نیمار

عکس نیمار بازیکن تیم ملی برزیل

کریستیانو رونالدو

تصویر رونالدو با ماشین زیباش

لیونل مسی

عکس زیبا و دیدنی از مسی

عکس بی حجابی بازیگران

بی حجابی بازیگران



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

جوک باحال و اس ام اس های خنده دار روز و جدید

جک

اومده تو اتاق ،قابِ عکسِ رو دیوار و دیده میگه : وای داداشتــــــــــــه؟
میگم: آره
میگه : عکسشـــــــــــــه؟
میگم پـــَــ نَ پـــَـــ خودشه ، گذاشتمش رو دیوار با دمپایی کوبیدم رو صورتش،چسبیده به دیوار!

********** اس ام اس خنده دار و جوک **********

یک بار به برادرم گفتم:
برو نگاه به نتیجه امتحاناتم بکن
اگه یک درس افتادم تو خونه در حضور پدر بگو (السلام علیکم)
و اگه دو تا درس بود بگو (السلام علیکم و رحمت الله)
اگه سه تا بود بگو (السلام علیکم ورحمت الله و برکاتو)
طوری که بابامون متوجه نشه.
برادرم که بر گشت گفت:
السلام علیکم و رحمت الله و برکاتو
ان الله و ملاءکتو یوصلون علی النبی
یا ایاالذین امنو سلو علیهم و سلمو تسلیما

********** اس ام اس خنده دار و جوک **********

دﯾﺸﺐ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻡ ﺁﮊﺍﻧﺲ،ﻣﯿﮕﻪ: ﻣﺎﺷین ﻣﯿﺨﻮﺍﯾﻦ؟!
ﻣﯿﮕﻢ: ﻧﻪ، ﺍﻣﺸﺐ ﺷﺐ ﻣﻬﺘﺎﺑﻪ ﺣﺒﯿﺒﻢ ﺭﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍم!

********** اس ام اس خنده دار و جوک **********

رفتم اداره بابام
یارو میگه شما پسرشون هستید؟
گفتم: پ ن پ من دخترشونم از بس جگر مرغ خوردم صورتم موی زائد درآورده.
شانس آوردم اداره بابام بود و گرنه عمراً راهم می داد.

********** اس ام اس خنده دار و جوک **********

به عشق در نگاه اول اعتقاد داری ؟
یا بزنم لهت کنم…
کفاصط فقط یه بار دیگه رد میشم
خوب دقت کن….!!

جوک



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

بهبود یک رابطه جنسی با انجام برخی کارها

سلامت نیوز:اگر می خواهید در رابطه جنسی خود و همسرتان تغییراتی ایجاد کنید و به آن کیفیت ببخشید بد نیست اول از خودتان شروع کنید و در این زمینه تلاش بیشتری کنید
تحقیقات ثابت کرده است که دراز کشیدن کنار همسر بعد از انجام رابطه‌جنسی تاثیر شگرفی بر کیفیت زندگی جنسی‌تان خواهد داشت ولی کارهایی هم هست که می‌توانید قبل از رابطه انجام دهید تا به هم نزدیک‌تر شوید. ۷ کاری که در اینجا به شما معرفی می‌کنیم نه تنها کمک می‌کند رابطه‌جنسی بهتری را تجربه کنید، بلکه رابطه‌تان را به طور کل قوی‌تر می‌کند.

رابطه جنسی

به همدیگر خیره شوید
دفعه بعدی که شهوت بین‌ شما و همسرتان زیاد شد، لحظه‌ای وقت بگذارید و عمیق به چشمان همدیگر نگاه کنید، انگار می‌خواهید به روح و عمیق وجود هم نگاه کنید. این کار تاثیر شگرفی بر رابطه‌تان می‌گذارد.لحظه‌ای وقت گذاشته، دستتان را روی قلب همسرتان گذاشته، او هم دستش را روی قلب شما بگذارد و به هم خیره نگاه کنید و ۱۰ نفس عمیق بکشید. اینکار رابطه جنسی را به تجربه‌ای بسیار لذت‌بخش‌تر برایتان تبدیل خواهد کرد و باعث می‌شود به هم نزدیک‌تر شوید.


به چیزهای خوب فکر کنید
اگر خیره شدن به همدیگر چندان مورد پسندتان نیست، می‌توانید چشم‌هایتان را بسته، نفس عمیق بکشید و به زمانی فکر کنید که همه چیز بین شما و همسرتان در بهترین حالت ممکن بود. به زمانی که عشق بی قید و شرط، آرامش کامل، آزادی و لذت بین‌تان حکمفرما بود. ازآنجاکه مغز نمی‌تواند فرق بین واقعیت و خیال را تشخیص دهد، اگر خودتان را به خوبی در آن وضعیت تجسم کنید، همان حس فوق‌العاده را احساس خواهید کرد. مهمترین اندام جنسی شما مغزتان است. به همین دلیل، با این تصویرسازی‌ها و فکرهای خوب و مثبت، حس‌تان نسبت به همسرتان در طول رابطه جنسی بیشتر شده و پس از آن هم احساس رضایت بیشتری خواهید داشت.


به تنهایی مدیتیشن کنید
۳۰ ثانیه وقت بگذارید تا ذهنتان را آرام کرده، خودتان را از مشغله‌های آن روز بیرون کشیده و به زمان حال بیاورید. خانم‌های به طور ذاتی می‌توانند چند کار را به صئرت همزمان انجام دهند و مدام برنامه‌ها و کارهای روزانه‌شان را در ذهنشان مرور می‌کنند. مدیتیشن به شما کمک می‌کند ذهنتان از چیزهایی جز رابطه‌جنسی که می‌خواهید با همسرتان داشته باشیر خالی شده و عمق رابطه‌تان در طول نزدیکی بیشتر شده و عملکرد بهتری هم داشته باشید.


به عکس‌های دونفره‌تان نگاه کنید
احتمالاً عکس‌های دونفره‌ای در اتاق خوابتان دارید. درست قبل از شروع رابطه جنسی، به این خاطرات عالی دونفره‌تان نگاه کنید. تحسین رابطه‌تان به این شکل، رابطه‌جنسی را به اتفاقی تحسین‌برانگیز بین‌تان تبدیل خواهد کرد. همچنین حس مثبتی که نسبت به همدیگر و رابطه‌تان دارید را هم تقویت می‌کند.


درمورد فانتزی‌ها و خواسته‌های جنسی‌تان با هم حرف بزنید
با تغییر نحوه حرف زدنتان درمورد رابطه جنسی می‌توانید به‌سادگی رابطه بین خودتان را مستحکم‌تر کنید. خیلی وقت‌ها زوج‌ها سعی می‌کنند وقت را تلف نکرده و سراغ کار اصلی بروند ولی وقتی با درمیان گذاشتن فانتزی‌های خصوصی‌تان درمورد رابطه جنسی – حتی اگر این کار باعث خجالتتان شود – بعد تازه‌ای به رابطه جنسی‌تان خواهید داد.


صحبت کردن درمورد این موضوعات صمیمیت بین شما را بیشتر کرده و اگر تصور کنیم که همسرتان بخشی از فانتزی‌های شما باشد، شنیدن این حرف‌ها حس اعتمادبه‌نفس هر دو شما را بالا خواهد برد. اعتمادبه‌نفس مستقیماً با جذابیت جنسی در ارتباط است، به همین دلیل حس شما نسبت به همدیگر هم تقویت خواهد شد.


پیش‌نوازی را طولانی‌تر کنید
از کندتر پیش رفتن جریان نترسید و زمان بیشتری را برای ماساژ دادن هم، عشق‌بازی و کشف بدن همدیگر صرف کند. شهوت جنسی خیلی سریع بالا می‌رود، به همین دلیل ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت طول دادن آن فشار جنسی زیادی ایجاد می‌کند. به مرور زمان رابطه‌جنسی بین زوج‌ها به عملی اتوماتیک تبدیل می‌شود ولی اگر بتوانید توجه و تلاش بیشتری صرف آن کنید، به اتفاقی صمیمانه‌تر بین‌تان تبدیل خواهد شد. این صمیمیت تفاوت بین رابطه جنسی و عشق‌بازی است و زوج‌هایی که رابطه‌جنسی بهتر و سالم‌تری دارند رابطه بهتر و مستحکم‌تری هم خواهند داشت.


در آغوش هم دراز بکشید
درست مثل بعد از اتمام رابطه! هرچه زمان بیشتری قبل از شهوانی‌تر شدن فضا در آغوش هم باشید، فایده بیشتری برای رابطه‌تان در طولانی‌مدت دارد. دلیل آن این است که بغل کردن اُکسی‌توسین در بدن ترشح می‌کند و این هورمون حس صمیمیت را با همسرتان تقویت می‌کند.
منبع: مردمان  mardoman.net

رابطه جنسی



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

نبود عزمی برای عمل به قانون بودجه در بخش یارانه ها

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت تاکنون عزمی برای اجرای قانون بودجه 95 کل کشور در بخش یارانه‌ها نداشته است.

یارانه

علی اکبر کریمی در گفت و گو با ایسنا معتقد است: در حالیکه به شدت منابع عمومی دولت تحت تاثیر یارانه‌ها است دولت اقدامی جهت عمل به قانون نکرده است.

وی افزود: قانون بودجه 95 برای جبران برخی کسری‌های بودجه‌ای به صراحت حذف برخی دهک را از دریافت یارانه مطرح کرده اما به نظر می‌رسد با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات و ملاحظات سیاسی موجود اقدامی دراین حوزه صورت نگیرد.

نماینده مردم اراک  در مجلس تصریح کرد: دولت تاکنون با گذشت حدود 7 ماه از آغاز سال، اعتبارات عمرانی خوبی ندارد و دولت با محدودیت‌های جدی‌ای دراین بخش مواجه است، لذا حذف یارانه‌ی برخی دهک‌ها می‌تواند برخی از مشکلات دولت در بخش بودجه جاری را کم کرد تا با فراق بال بیشتری بتواند به بخش عمرانی برسد. در غیر این صورت نمی‌توانیم به آینده پروژه‌های عمرانی امیدوار باشیم.

وی در پایان تاکید کرد: در صورت عدم تمکین دولت از قانون بودجه، مجلس با استفاده از ابزار نظارتی خود اقداماتی را صورت خواهد داد مگر آنکه دولت توجیهی برای این موضوع داشته باشد.

یارانه



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

حاملگي مديريت نشده و افزايش خطر ايدز

سلامت نیوز:6202 ايراني تاكنون در اثر ابتلا به ويروس HIV جان خود را از دست داده‌اند و بيشترين ميزان كشته‌ها مربوط به مرضي مهلك بوده كه HIV عامل بروز آن است و درمان مشخصي ندارد: ايدز. آمار جديد منتشره از مبتلايان به ايدز نشان مي‌دهد كه ابتلا از طريق رابطه جنسي، نسبت به سال‌هاي اوليه شيوع بيماري رشد نگران‌كننده‌يي داشته و كم مانده تا عامل اول ابتلا به ايدز شود. يكي از راهكارهاي جلوگيري از شيوع ايدز از طريق رابطه جنسي، استفاده از كاندوم است كه كاربردي هم در جلوگيري از حاملگي ناخواسته دارد. اما از آنجا كه كشور سياست‌هاي افزايش جمعيت را پيش گرفته و با توجه به كاربرد دوم اين وسيله پيشگيري از بيماري‌هاي مقاربتي، استفاده از آن شديدا كاهش يافته و پيشگيري از ايدز دشوارتر شده است.

کاندوم زنانه


به گزارش سلامت نیوز، روزنامه «تعادل» در گفت‌وگو با رييس اداره كنترل ايدز وزارت بهداشت و رييس مركز توسعه پيشگيري بهزيستي اين مساله را بررسي مي‌كند.

03هزار نفر مبتلا به ايدز هستند

نام ترسناكي دارد: ايدز. اما سابقه و عملكردش از اسمش ترسناك‌تر است. اين بيماري كه از طريق ابتلا انسان به ويروس HIV بروز پيدا مي‌كند، سبب ضعف سيستم ايمني بدن شده و ميزبانش را به كشتن مي‌دهد. نكته هراسناك اين است كه ايدز درمان ندارد و تنها به كمك داروهاي گران‌قيمت، قابل كنترل است. نخستين بيمار ايراني، كودكي 5ساله بود كه در سال 1366، به خاطر استفاده از فرآورده‌هاي خوني ناسالم خريداري شده از فرانسه به ايدز آلوده شد. از آن سال تاكنون، نزديك به 30هزار نفر به ويروس HIV آلوده شده كه از اين ميان 6990 نفر ايدز گرفته و 6202 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

موج اول ابتلا به ايدز كه با فرآورده‌هاي خوني آلوده آغاز شد، به زودي جاي خود را به موج دومي داد كه از طريق سرنگ‌هاي آلوده كه بين معتادان به صورت اشتراكي استفاده مي‌شد، شيوع يافت. اما شواهد حاكي از آن است كه اين راه ابتلا، به زودي جايگاه نخست را در تعداد قربانيان از دست خواهد داد. موج سومي در راه است كه همه از آن ابراز نگراني مي‌كنند: ابتلا از طريق رابطه جنسي.

فرد مبتلا به ايدز، مي‌تواند از طريق رابطه جنسي، ديگران را به اين بيماري آلوده كند. به نقل از وب‌دا، آمار جديد منتشره نشان مي‌دهد كه در سال 93، رابطه جنسي ناسالم دليل 37.3درصد ابتلا به ايدز در كشور بوده است. هرچند اين عامل، هنوز علت دوم ابتلا به ايدز است، اما با توجه به رشد نگران‌كننده 23درصدي كه سريع محسوب مي‌شود، به‌زودي جاي ابتلا از طريق تزريق با سرنگ آلوده را خواهد گرفت.

روابط جنسي خارج از چارچوب

كاندوم در جلوگيري از حاملگي ناخواسته استفاده مي‌شود. اما كاربرد مهم ديگر اين وسيله، پيشگيري از بيماري‌هاي مقاربتي است كه ايدز هم يكي از آنها محسوب مي‌شود. حال با توجه به سياست‌هاي افزايش جمعيت كشور، استفاده از اين وسيله كاهش يافته و حتي در برخي موارد دسترسي به آن محدود شده است. عباس صداقت، رييس اداره كنترل ايدز و بيماري‌هاي مقاربتي وزارت بهداشت، محدود شدن دسترسي به كاندوم در برخي مراكز توزيع را تاييد مي‌كند، اما مي‌گويد كه اين وسيله به طور رايگان در اختيار افراد با رفتار پرخطر قرار مي‌گيرد. به گفته صداقت، 3سناريو براي شيوع ايدز از طريق رابطه جنسي وجود دارد. نخستين آنها شيوع به خاطر برقراري رابطه جنسي بين افراد معتادي كه از طريق سوزن آلوده مبتلا شده‌اند و همسرانشان است. اين مساله همسران افراد معتاد را در معرض خطر ابتلا به ايدز قرار مي‌دهد. دومي ابتلا از طريق رفتارهاي جنسي پرخطر است كه افراد بعد از مصرف مواد مخدر جديد و روانگردان‌ها از خود بروز مي‌دهند. اما سناريو سوم برقراري روابط‌جنسي خارج از چارچوب ازدواج است كه خطر شيوع بين افرادي كه مواد مخدر تزريقي يا روانگردان استفاده نمي‌كنند را افزايش مي‌دهد.

حاملگي مديريت نشده و افزايش خطر ايدز

رييس اداره كنترل ايدز همچنين خطر ديگري را افشا مي‌كند: افزايش ميزان انتقال ايدز از مادر به فرزند. يك‌سوم مبتلايان به ايدز را زنان تشكيل مي‌دهد و با توجه به تغيير الگوي ابتلا به ايدز، اين تعداد در حال افزايش است. صداقت مي‌گويد كه بارداري‌هاي مديريت نشده در زنان مبتلا، 40 تا 50درصد خطر ابتلا نوزادان به ايدز را افزايش مي‌دهد. البته او به اين مساله اشاره مي‌كند كه امكان جلوگيري از انتقال بيماري به نوزادان در كشور وجود دارد و خدمات تشخيصي و درماني در اين مورد كاملا رايگان است. لذا به زوج‌هايي كه رفتار پرخطر جنسي داشته‌اند، توصيه مي‌كند كه به مراكز مرتبط مراجعه كنند.

صداقت مي‌گويد كه پيشگيري از HIV آسان است؛ بايد از رفتارهاي پرخطر جنسي اجتناب كرد. البته استفاده از كاندوم هم كارساز است، به شرط آنكه در دسترس باشد. رييس اداره كنترل ايدز مي‌پذيرد كه ممكن است در مراكز عمومي، توزيع كاندوم محدود شده باشد، اما با توجه به كاربرد دوگانه اين وسيله و با توجه به مصرفش در جلوگيري از ابتلا به HIV، در مراكز گذري وزارت بهداشت به رايگان توزيع مي‌شود.

پيشگيري، محدود به افراد خاص

مراكز گذري، مراكزي هستند كه با هدف كاهش آسيب‌هاي اعتياد تشكيل شده و به خدمات‌دهي به معتادان و خانواده‌هايشان، زنان با رفتار پرخطر جنسي و كودكان كار مشغولند. اين مراكز كه تعدادشان در كشور 140عدد است، در مناطقي كه پرخطر تلقي مي‌شوند، تاسيس شده‌اند.

«تعادل» براي آشنايي بيشتر با اين مراكز، با رييس مركز توسعه پيشگيري سازمان بهزيستي كشور تماس گرفت.

مجيد رضا‌زاده گفت كه اين مراكز، در راستاي برنامه‌هاي استراتژيك 5ساله پيشگيري از ايدز تاسيس شده‌اند كه نوعي همكاري بين سازمان‌ها و نهادهاي مختلف مرتبط با سلامت محسوب مي‌شود. در اين مراكز سرنگ، پنبه الكلي و كاندوم به رايگان توزيع مي‌شود و جامعه هدفشان، افرادي هستند كه در معرض خطر ابتلا به ايدز قرار دارند.

وي محدود شدن دسترسي به كاندوم را تكذيب مي‌كند و مي‌گويد: اين وسيله در داروخانه‌ها براي آنها كه قصد خريدش را دارند، فراهم است. كاندوم همچنين به‌طور رايگان در اختيار افرادي كه رفتار پرخطر دارند، قرار گرفته مي‌شود و دولت براي رايگان شدن سرنگ ، پنبه الكلي و كاندوم در سال 9 ميليارد تومان اعتبار اختصاص داده است.

رضازاده در پاسخ به اين سوال كه درمان بيماران ايدز چه هزينه‌اي دارد، گفت: درمان ايدز براي بيماران هزينه‌اي ندارد و تمام هزينه آن به عهده دولت است. ضمن آنكه آزمايش ايدز نيز در مراكز گذري به صورت رايگان ارايه مي‌شود.


كاهش استفاده از وسايل پيشگيري در مناطق پر خطر

وسايل پيشگيري ميان افرادي كه در نظر وزارت بهداشت در خطر قرار دارند، به رايگان توزيع مي‌شود. اما آيا اين مساله براي جلوگيري از ايدز كفايت مي‌كند؟ همان‌طور كه پيش‌تر گفته شد، تنها معتادان و خانواده‌هايشان در معرض ابتلا به بيماري ايدز از طريق روابط جنسي نيستند و تمام كساني كه رابطه جنسي خارج از چارچوب خانواده دارند، در خطر محسوب مي‌شوند. بنابراين استفاده عمومي از كاندوم به عنوان وسيله پيشگيري، يك ضرورت كتمان ناپذير است. اما يك منبع مطلع كه نخواست نامش فاش شود، گفت كه بعد از اجراي سياست‌هاي افزايش جمعيت، استفاده از اين محصول در مناطق جنوبي شهر تهران كه اتفاقا بسياري از مناطق پرخطر نيز در آن واقع شده‌اند، به طرز چشمگيري كاهش داشته است.

او مي‌گويد: هرچند عرضه اين محصول در داروخانه‌ها مانند سابق ادامه دارد، اما خريد آن، خصوصا در مناطق جنوبي تهران كاهش يافته است. همچنين كاندوم توليد داخل كه از قيمت پايين‌تري برخوردار است و اقشار كم‌درآمد توانايي خريد آن را دارند، به ندرت در بازار يافت مي‌شود. از طرف ديگر، شنيده‌ها حاكي از آن است كه توزيع رايگان كاندوم به زوج‌ها توسط وزارت بهداشت متوقف شده است و اين وسيله تنها در مراكز گذري و براي افراد در معرض خطر به صورت رايگان توزيع مي‌شود. موج سوم ايدز در راه است و روابط جنسي ناسالم، عامل اصلي آن. اما هنوز هيچ مسوولي در كشور حاضر نيست شيوع و وقوع اين نوع روابط در كشور را به صراحت بپذيرد. صحبت از روابط جنسي خارج از ازدواج تابويي است كه كسي حاضر به شكستنش نيست و گويا نظام سلامت هم يكي از قربانيان اين تابو محسوب مي‌شود.

در كنار اين مساله، تبليغات براي كاهش استفاده از محصولاتي مانند كاندوم و محدود شدن دسترسي به اين محصولات، به تبعات منفي روابط جنسي ناسالم مي‌افزايد. بايد ديد كه آيا مسوولان حاضرند به بهاي شكستن تابو‌ها، سلامت كشور را تضمين كنند يا بايد منتظر فجايعي از قبيل افزايش شيوع بيماري ايدز بود.
منبع:روزنامه تعادل

کاندوم مردانه



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

جلوگیری از خودکشی یک دختر  روی پل سفید اهواز

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از جلوگیری از اقدام به خودکشی یک دختر جوان روی پل سفید خبرداد.

دختر

به گزارش ایسنا (نمایندگی خوزستان)، مقصود حق‌شناس اظهار کرد: ساعت 20:41 روز گذشته در تماس با سامانه 125 سازمان آتش نشانی اهواز اعلام شد که خانمی به قصد خودکشی از نردهای محافظ پل هلالی (پل سفید) عبور کرده است.

وی افزود: ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی سریعا با اعزام تیم‌های امداد و نجات و تیم امداد آبی به همراه غواصان  در محل حاضر شدند و یکی از ماموران با آغاز صحبت و نزدیک شدن به شخص، موفق شد وی را از این کار منصرف کرده و از خطر سقوط دور کند. پس از دور کردن این خانم که حدودا 20 سال داشت، وی را برای رسیدگی در اختیار عوامل پلیس  قرار دادند.

حق‌شناس ادامه داد: در این عملیات 6 مامور آتش‌نشان به همراه دو دستگاه خودروی امداد و نجات و یک تیم امداد آبی شرکت  داشتند.

وی با قدردانی از تماس بموقع شهروندان گفت: اطلاع‌رسانی بموقع شهروندان عامل موثری در حضور در محل حادثه و واکنش موثر عوامل اجرایی سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی است و سهم بسزایی در کاهش خسارات احتمالی دارد.

زن ایرانی



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

شعر خمی که ابروی شوخ تو در کمان انداخت

شعر

خمی که ابروی شوخ تو در کمان انداخت

به قصد جان من زار ناتوان انداخت

نبود نقش دو عالم که رنگ الفت بود

زمانه طرح محبت نه این زمان انداخت

به یک کرشمه که نرگس به خودفروشی کرد

فریب چشم تو صد فتنه در جهان انداخت

شراب خورده و خوی کرده می‌روی به چمن

که آب روی تو آتش در ارغوان انداخت

به بزمگاه چمن دوش مست بگذشتم

چو از دهان توام غنچه در گمان انداخت

بنفشه طره مفتول خود گره می‌زد

صبا حکایت زلف تو در میان انداخت

ز شرم آن که به روی تو نسبتش کردم

سمن به دست صبا خاک در دهان انداخت

من از ورع می و مطرب ندیدمی زین پیش

هوای مغبچگانم در این و آن انداخت

کنون به آب می لعل خرقه می‌شویم

نصیبه ازل از خود نمی‌توان انداخت

مگر گشایش حافظ در این خرابی بود

که بخشش ازلش در می مغان انداخت

جهان به کام من اکنون شود که دور زمان

مرا به بندگی خواجه جهان انداخت

خواجه حافظ شیرازی

شعر



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

کشتن یک دختر نوجوان برای فرار از جن

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یک زن اهل اوکلاهاما روز شنبه با فشار دادن یک صلیب داخل گلوی دخترش که خیال می‌کرد جن زده شده است جان دختر بیچاره را گرفت.

جن

به گزارش نیوز 9، خوآنیتا گومز 50 ساله بعد از اینکه توسط پلیس بازداشت و به اداره پلیس اوکلاهاما برده شد، به اینکه یک صلیب به همراه یک مدال با نشان مقدس را در گلوی دخترش فرو کرده است، اعتراف کرد.

گزارش پلیس نشان می‌دهد که جنازه جنوا گومز 33 ساله در حالتی پیدا شد که یک صلیب بزرگ روی سینه او بود و به سر او ضربه وارد شده و روی دستان مادر هم جاهای کبودی و چنگ‌های دختر دیده می‌شد.

مادر در اعتراف خود گفته است: من این کار را انجام دادم چون شیطان در روح دخترم نفوذ کرده بود.

گفتنی است،گومز به جرم قتل متهم شده است و بدون قید و شرط در زندان خواهد ماند.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

عکس جن



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

صحبت های گواردیولا بع از دربی منچستر

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش منچسترسیتی موفق شد در اولدترافورد با نتیجه 1-2 حریف دیرینه خود را مغلوب کند.

ورزش3

گواردیولا گفت: "نیمه اول بازی بسیاری خوبی ارائه دادیم اما گل زیبای زلاتان در لحظات پایانی اختلاف را کمتر کرد. در نیمه دوم، ما می دانستیم که آنها پوگبا و فلینی را جلوتر می آورند و این اتفاق باعث قدرتمندتر شدن آنها در فاز هجومی خواهد شد. نیمه دوم، فضای بازی بسیار باز شد و ما ضد حملات زیادی را روی دروازه حریف ترتیب دادیم. زمانی که شما بارها در موقعیت های 3 به 3، 4 به 4 یا 5 به 5 قرار می گیرید باید از آن استفاده کنید زیرا ممکن است در دقایق پایانی  اتفاقی رخ دهد.

از نمایش تیمم راضی هستم. تملک توپ ما قابل قبول بود و زمانی که توپ را از دست می دادیم، به سرعت آن را دوباره مال خود می کردیم. شما نمی توانید به اولدترافورد آمده و تماما مالک توپ باشید. این اتفاق غیر ممکن است".

به نظر می رسید براوو روی تک گل زلاتان مقصر اصلی بوده است اما گواردیولا اذعان داشت عملکرد براوو یکی از بهترین عملکردهای او در سالهای اخیر بوده است.

پپ گواردیولا گفت: "عملکرد براوو، یکی از بهترین نمایش هایی بود که در من سالهای اخیر دیده ام و کاملا از او راضی هستم".

ورزش 3



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

داستان جالب دعاي کشتي شکستگان

یك كشتی در یك سفر دریایی در میان طوفان در دریا شكست و غرق شد و تنها دو مرد توانستند نجات یابند و شنا كنان خود را به جزیره كوچكی برسانند.دو نجات یافته هیچ چاره ای به جز دعا كردن و كمك خواستن از خدا نداشتند.چون هر كدامشان ادعا می كردند كه به خدا نزدیك ترند و خدا دعایشان را زودتر استجاب می كند، تصمیم گرفتند كه جزیره را به 2 قسمت تقسیم كنند و هر كدام در قسمت متعلق به خودش دست به دعا بر دارد تا ببینند كدام زود تر به خواسته هایش می رسد.

داستان

نخستین چیزی كه هردو از خدا خواستند غذا بود. صبح روز بعد مرد اول میوه ای را بالای درختی در قسمت خودش دید و با آن گرسنگی اش را بر طرفكرد.اما سرزمین مرد دوم هنوز خالی از هر گیاه و نعمتی بود.اهفته بعد دو جزیره نشین احساس تنهایی كردند.مرد اول دست به دعابرداشت و از خدا طلب همسر كرد. روز بعد كشتی دیگری شكست و غرقشد و تنها نجات یافته آن یك زن بود كه به طرف بخشی كه مرد اول قرارداشت شنا كرد. در سمت دیگر مرد دوم هنوز هیچ همراه و همدمی نداشت.بزودی مرد اول از خداوند طلب خانه، لباس و غذا بیشتری نمود. در روز بعدمثل اینكه جادو شده باشه همه چیزهایی كه خواسته بود به او داده شد. اما مرد دوم هنوز هیچ چیز نداشت.سرانجام مرد اول از خدا طلب یك كشتی نمود تا او و همسرش آن جزیره را ترك كنند. صبح روز بعد آن مرد، یك كشتی كه در قسمت او و در كناره جزیره لنگر  انداخته بود پیدا كرد. مرد با همسرش سوار كشتی شد و تصمیم گرفت جزیره را با مرد دوم كه تنها ساكن آن جزیره دور افتاده بود ترك كند.با خودش فكر می كرد كه دیگری  شایسته دریافت نعمتهای الهی نیست چرا كه هیچ كدام از درخواستهای او از طرف پروردگار پاسخ داده نشده بود.هنگامی كه كشتی آماده ترك جزیره بود مرد اول ندایی از آسمان شنید :"چرا همراه خود را در جزیره ترك می كنی؟"مرد اول پاسخ داد:"  نعمتها تنها برای خودم است چون كه من تنها كسی بودم كه برای آنها دعا و طلب كردم ، دعا های او مستجاب نشد و سزاوار هیچ كدام نیست "آن صدا سرزنش كنان ادامه داد :
"تو اشتباه می كنی او تنها كسی بود كه من دعاهایش را مستجاب كردم وگرنه تو هیچكدام از نعمتهای مرا دریافت نمی كردی"مرد پرسید:" به من بگو كه او چه دعایی كرده كه من باید بدهكارش باشم؟ ""او دعا كرد كه همه دعاهای تو مستجاب شود .

داستان



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

مطلب زیبا مخصوص ایام ماه محرم

محرم

عکس محرم,عکس های محرم,عکس ماه محرم

عکس محرم

به یاد کربلا دل‏ها غمین است
دلا خون گریه کن چون اربعین است

اس ام اس محرم

غرق تلاطم شــده بحر محیط
یک سره درد است بساط بَسیط
شد چهلم روز عزای حسین
جان جهان باد فدای حسین
فرا رسیدن اربعین حسینی تسلیت باد

اس ام اس محرم

هر دم به گوش می رسد آوای زنگ قافله ، این قافله تا كربلا دیگر ندارد فاصله
حلول ماه محرم ، ماه پژمرده شدن گلستان فاطمه تسلیت باد . التــماس دعا

اس ام اس محرم



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

عکس های زیا از بازیگران معروف و زن ایرانی

ترلان پروانه,عکس ترلان پروانه,بیوگرافی ترلان پروانه

بازیگر جوان ترلان پروانه

الناز شاکردوست,عکس الناز شاکردوست,بیوگرافی الناز شاکردوست

عکس جالب از الناز شاکردوست در حال ورزش

بهنوش بختیاری,عکس بهنوش بختیاری,بیوگرافی بهنوش بختیاری

عکس بازیگر طنز بهنوش بختیاری

ترانه علیدوستی,عکس ترانه علیدوستی,بیوگرافی ترانه علیدوستی

عکس ترانه علیدوستی بازیگر شهرزاد

گلاره عباسی

گلاره عباسی



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

عکس تعدادی از چهره های محبوب ایرانی

قاسم سلیمانی,عکس قاسم سلیمانی

قاسم سلیمانی مرد شجاع و محبوب ایرانی

عکس مهناز افشار

عکس مهناز افشار بازیگر زن معروف

علی کریمی

محبوب قرمز ها علی کریمی اسطوری پرسپولیس

فرهاد مجیدی

محبوب آبی ها فرهاد مجیدی اسطوره استقلال

سحر قریشی,بیوگرافی سحر قریشی,عکس سحر قریشی

سحر قریشی



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تصاویر زیبا از انواع مدل لباس زنانه و دخترانه

لباس شب

مدل لباس شب

مدل لباس خواب

اینم مدل لباس خواب و راحتی برای دختر ها

عکس مدل لباس مجلسی

عکس زیبا از مدل لباس مجلسی برای خانم ها

عکس لباس عروس

تصویر از یک مدل لباس عروس مخصوص عروسی

مدل لباس نامزدی

مدل لباس نامزدی



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبیر خواب كاغذ به همراه کوزه

کس

 تعبیر خواب - كاغذ
محمدبن سيرين گويد: اگر كسي بيند كاغذ سفيد و پاكيزه داشت، دليل كه به قدر آن مال يابد. اگر بيند كاغذ او در آب افتاد يا بسوخت، دليل نقصان مال است. جابرمغربي گويد: اگر در خواب ديد كاغذ بسيار داشت، دليل كه در علم و فضل شهرت كند. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن كاغذ در خواب بر سه وجه است. اول: مال حلال. دوم: كسب و معيشت. سوم: كام يافتن.

تعبیر خواب - كوزه
محمدبن سيرين گويد: اگر در خواب بيند كوزه را سفال داشت، دليل كه كنيزكي حاصل كند. اگر از مس سفيد يا روي بيند، دليل بر خادم بود. اگر بيند كه از كوزه آب خورد، دليل كه با كنيزكي جمع شود. جابرمغربي گويد: اگر بيند كه كوزه بشكست، دليل كه كنيزك بميرد كوزه درخواب، دليل مال و منفعت است. اگر بيند كه كوزه زرين يا سيمين داشت، دليل كه مال تمام حاصل كند. اگر آهنين بيند، دليل برمال اندك است كه بيابد....
حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن كوزه در خواب بر نه وجه است. اول: زن. دوم: خادم. سوم: كنيزك. چهارم: قوام دين. پنجم: صلاح تن. ششم: عمردراز. هفتم: مال. هشتم: خيروبركت. نهم: ميراث از قِبَل زنان. و ديدن كوزه آويز، به تاويل زني بزرگوار و مال دار است.

کس



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

مراقب روش یارانه‌ای کلاهبرداران باشید

ئیس پلیس «فتا»ی ایلام، در خصوص ترفند جدید کلاه‌برداران تحت‌عنوان برنده شدن در ستاد هدفمندی یارانه‌ها به مردم هشدار داد.

یارانه

سرگرد «علی کسانی» در گفت‌وگو با ایسنا(نمایندگی ایلام)، اظهار کرد: امروزه کلاه‌برداران از روش‌های جدید برای کلاه‌برداری در فضای مجازی استفاده می‌کنند و در آخرین مورد از کلاه‌برداری‌های اینترنتی، افرادی از طریق تماس تلفنی طعمه‌های خود را شناسایی و خبر برنده شدن جایزه 60 میلیونی ریالی را به آن‌ها اعلام می‌کنند.

وی ادامه داد: افراد کلاه‌بردار در ادامه اقدامات خود، با ترفندهای مختلف طعمه خود را به پرداخت مبلغی برای پیشبرد کارهای قانونی به حسابی خاص تحت‌عنوان ستاد فرماندهی یارانه‌ها ترغیب می‌کنند.

کسانی خاطرنشان کرد: افراد کلاه‌بردار در اجرای این کلاه‌برداری‌ها، کد ملی و مشخصات سجلی طعمه‌های خود را با ترفندهای مختلف از جمله عضویت افراد در گروه‌های استخدامی، انجمن‌های درسی و یا بانک‌های اطلاعاتی و اپراتورهای تلفن همراه به دست آورده و اعتماد طعمه‌های خود را جلب می‌کنند.

یارانه



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تاثیرات منفی اختلالات روانی بر رابطه زناشویی

سلامت نیوز: هرنوعی از اختلالات روانی می‌تواند رابطه شما و همسرتان را بشدت تحت تاثیر قرار بدهد. بیشترین اختلالاتی که افراد بالغ را درگیر می‌کند افسردگی، اختلال افسردگی دوقطبی، اختلال اضطراب است.اگر همسرتان دچار یکی از این انواع اختلال‌ها باشد و برای درمان و حفظ ارتباط سالم زناشویی تان تلاشی نکنید، احساس خوشبختی و شادی را از دست می‌دهید و قربانی این ارتباط خواهید شد.

رابطه جنسی


رابطه را از دست ندهید
به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران بانو ضمیمه روزنامه ایران، به طور طبیعی زمانی که متوجه نشانه‌های اختلال روانی در همسرتان می‌شوید همه تلاش و تمرکزتان را روی درمان همسرتان می‌گذارید. این نخستین و مهم ترین اقدام است اما زمانی که همه تمرکز شما روی بیماری اوست ممکن است رابطه مشترک خودتان را از دست بدهید. چیزی که باید به آن توجه کنید این است که در کنار حمایت و مراقبت به فکر خودتان و رابطه نیز باشید.


اختلالات روانی بهانه ای برای مشکلات زناشویی نیستند
بیماری روحی همسرتان، توجیه و دلیل قانع‌کننده‌ای برای گناهکار دانستن او و شانه خالی کردن شما از مسئولیت‌هایتان نیست.هر اختلاف و مشکلی که در ارتباط زناشویی پیش می‌آید به‌خاطر بیماری همسرتان نیست و شما نمی‌توانید انگشت اتهام و گناهکاری را به سوی او نشانه بگیرید.ممکن است رفتارهای همسرتان بر اختلافات و مشکلات تاثیر بگذارد و به این ارتباط آسیب بزند اما این بهانه خوبی نیست که مسئولیت خودتان را نپذیرید و خودتان مشکل ساز شوید.


احساس گناه یا قربانی؟
شاید احساس کنید قربانی رابطه شده‌اید، چون ارتباط شما از یک ارتباط ساده عاطفی به یک ارتباط پیچیده تبدیل شده است اما اگر همیشه احساس کنید زندگی تان فدای این ارتباط شده بالاخره این اتفاق می‌افتد.علاوه بر این، اگر احساس کنید بیماری همسرتان ربطی به شما ندارد و شما باعث بیماری او نشده اید پس نباید احساس گناه کنید.


شما قدرت بهبود ارتباط زناشویی تان را دارید حتی اگر همسرتان بیمار است
تنها کسی که بیشترین قدرت را برای تغییر شرایط دارد، می‌تواند این ارتباط را حفظ کند و به درمان بیماری کمک کند شما هستید. شما باید محدودیت‌ها، مسئولیت‌ها و روش‌های ایجاد ارتباط با همسرتان را یاد بگیرید.همسرتان در روند درمان با روش‌ها و الگوهای رفتاری آشنا می‌شود و باید آنها را عملی کند اما این خوش خیالی است که فکر کنید او در این کار موفق می‌شود.تلاش‌های او ارزشمند است اما کسی که می‌تواند تاثیر واقعی را بگذارد شما هستید.


بین بیماری و مشکلات رابطه تفاوت قائل شوید
به این پرسش پاسخ بدهید:«اگر همسرم ناگهان خوب شود و هیچ اثری از مشکلات روانی‌اش وجود نداشته باشد، کدام یک از مشکلات ما همچنان باقی می‌ماند؟» پاسخ به این پرسش شما را به شناسایی و آگاهی درست از روابط تان می‌رساند.اگر پاسخ این پرسش را پیدا کنید متوجه می‌شوید نقطه شروع برای حل مشکلات زناشویی‌تان کجاست. بیماری همسرتان توجیه مناسبی برای باقی ماندن در یک ارتباط بیمار نیست! نمی‌توانید بهانه بیاورید که چون همسرتان بیمار است این زندگی نمی‌تواند خوب باشد. مطمئن باشید تا زمانی که مشکلات زناشویی‌تان حل نشده است، افسردگی، اضطراب و ترس‌های همسرتان هم باقی خواهد ماند. به این فکر نکنید چرا همسرتان بیمار است؛ به تلاش‌هایتان برای بهبود بیماری و زندگی زناشویی تان امیدوار باشید.
منبع:روزنامه ایران

رابطه جنسی



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبیر خواب سيم به همراه سیل

سکس

 تعبیر خواب - سيم
محمدبن سيرين گويد: بسيار مردمان باشند كه در خواب سيم بينند و در بيداري همان بيابند و بسيار بود كه به زحمت افتند و به اين سبب، طبعهاي مختلف بود. ابراهيم كرماني گويد: ديدن سيم درست در خواب، دليل بر خبري راست بود و سيم شكسته، دليل بر خبر دروغ. اگر بيند سيم در كيسه او بود، دليل كه چيزي به امانت در پيش او بنهند. اگر در خواب كاسه يا آفتابه يا طشت خود سيمين بيند، دليل بر مالي مجموع بود. اگر بيند كه سيم بسيار بي اندازه يافت، دليل كه گنج يابد.

تعبیر خواب - سيل
ديدن سيل به خواب، دليل بر دشمني بزرگ بود يا پادشاهي ظالم. اگر در خواب بيند با سيل در كوشش بود، دليل كه با دشمني درافتد. اگر بيند از سيل بيرون آمد، دليل كه بر دشمن ظفر يابد. ديدن سيل درخواب در ملكِ سردسير، دليل غم و اندوه بود و در گرمسير، دليل منفعت و شادي بود. اگر بيند كه سيل به خانه يا به كوچه درشد، دليل گشايش است. جابرمغربي گويد: اگر در خواب بيند سيل درجائي خرابي كرد، دليل كه مردم آنجا را از پادشاه منفعت رسد...
حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن سيل در خواب بر چهار وجه است. اول: دشمني بزرگ. دوم: پادشاهي ستمگر. سوم: لشگر غالب. چهارم: فتنه و بلا.

سکس



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

احتمال وجود رگه‌های طلا در خراسان‌ جنوبی

محمد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا (نمایندگی خراسان‌ جنوبی) ، اظهار کرد: گواهی کشف معدن طلای در نهبندان صادر و در حال حاضر پروانه بهره‌برداری و استهلال از آن در حال پیگیری است.

قیمت طلا

وی افزود: این معدن با ذخیره بیش از 4 میلیون و 900 تن طلا و با عیار 92 درصد است که با این نرم طلا تا کنون معدن طلا در استان نداشته‌ایم.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: احتمال وجود معدن طلا در سایر نقاط استان بخصوص منطقه نهبندان وجود دارد.

سالاری بیان کرد: این محوطه نیز یکی از تارگت‌های ذخیره شده طلا است که در اطراف این محدوده نیز امکان استخراج طلا وجود دارد.

وی عنوان کرد: با وجود اینگونه معادن امکان ایجاد واحد تولیدی وجود دارد و با وجود این واحدها علاوه بر ایجاد ارزش افزوده اثرات مثبت اجتماعی، اقتصادی و اشتغال را نیز بدنبال دارد.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، یادآور شد: طلا به عنوان ماده معدنی همراه با مس بوده و معمولاً در رگه‌های پوسته زمین همراه با کانی‌های مس و یا به صورت آزاد وجود دارد .

سالاری با اشاره به اینکه طلا در طبیعت به صورت آزاد یافت می‌شود، خاطرنشان کرد: این عنصر به طور گسترده در طبیعت پخش شده و در بیشتر مواقع همراه با کوارتز و پیریت یافت می‌شود

قیمت سکه



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

نقض قانون از سوی عرضه‌کنندگان خودرو در ایران

به گزارش ایسنا، مصرف‌کنندگان از خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو در ایران ناراضی هستند.

قیمت خودرو


در این زمینه جدیدترین ارزیابی صورت گرفته بیانگر آن است که هیچ یک از شرکت‌های خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو نتوانسته‌اند قوانین مرتبط با حقوق مصرف‌کنندگان را به طور کامل اجرایی کنند.

براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران "ارزیابی از ۳۹ شرکت عرضه‌کننده خودرو در ایران (تولیدکننده و واردکننده) نشان می‌دهد که سیستم خدمات پس از فروش در هیچ یک از شرکت‌های تحت ارزیابی با الزامات آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو، انطباق کامل ندارد".

در این زمینه عمده‌ترین موارد نقض قانون از سوی خودروسازان و واردکنندگان خودرو در حوزه خدمات پس از فروش، مربوط به عدم پرداخت خسارت خواب خودرو و عدم تعویض خودرو در صورت تکرار عیب بوده است.

طبق ارزیابی صورت گرفته، بیش از ۹۰ درصد شرکت‌های خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو نسبت به طرح‌ریزی و اجرای مکانیزم سیستماتیک پرداخت خسارت خواب خودرو اقدام نکرده‌اند.

این بدان معنا است که شرکت‌های خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو برخلاف الزامات آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو، از پرداخت خسارت خواب خودرو (توقف خودرو در تعمیرگاه) به مشتریان خود خودداری می‌کنند.

این وضعیت در حالی است که طبق قانون، اگر خودروی تحت گارانتی به دلیل نبود قطعه یا ناتوانی در حل عیب، بیش از دو روز کاری یا زمان استاندارد تعمیرات مربوطه در تعمیرگاه شرکت خودروساز یا واردکننده خودرو متوقف شود، شرکت مربوطه ملزم به پرداخت خسارتی به عنوان خسارت خواب خودرو (در تعمیرگاه) به صورت روزشمار به مالک آن است.

قیمت ماشین



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تصاویر و عکس هاش غمگین از شهادت حضرت رقیه (س)

حضرت رقیه (س)

حضرت رقیه (س)

حضرت رقیه (س)

عکس های غمگین مخصوص شهادت حضرت رقیه (س)

حضرت رقیه (س)

عکس های غمگین مخصوص شهادت حضرت رقیه (س)

حضرت رقیه (س)

شهادت حضرت رقيه (س)



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تصاویر جالب و زیبا ویژه ماه محرم

محرم

عکس محرم,عکس های محرم,عکس ماه محرم

عکس محرم

عکس محرم,عکس های محرم,عکس ماه محرم

اس ام اس محرم

ای وجودت عشق را معنای حسین عالمی یك قطره تو دریا حسین
فرا رسیدن ماه محرم را به تمامی مسلمانان جهان تسلیت می گم

اس ام اس محرم

خداروشکر محرمتو دیدم دوباره آقاجون
نمردمو دیدم که چشمها بارون مییباره آقاجون

اس ام اس محرم

مـا کـــشتگان کـشته ی اشـک بـصائـریم
مـا پـای بـــند گـریـه و رســم شعــائـریم
تـا مـقـصد وصــال کـه مـاه مـحـرم است
مـا ســی و دو مـنـزل دیــگر مــسافـریم

اس ام اس محرم



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

داستان جالب و کوتاه زندگی خروسی

کوه بلندی بود که لانه عقابی با چهار تخم، بر بلندای آن قرار داشت.یک روز زلزله ای کوه را به لرزه در آورد و باعث شد که یکی از تخم ها از دامنه کوه به پایین بلغزد.بر حسب اتفاق آن تخم به مزرعه ای رسید که پر از مرغ و خروس بود.مرغ و خروس ها می دانستند که ...

داستان


باید از این تخم مراقبت کنند و بالاخره هم مرغ پیری داوطلب شد تا روی آن بنشیند و آن را گرم نگهدارد تا جوجه به دنیا بیاید.یک روز تخم شکست و جوجه عقاب از آن بیرون آمد.جوجه عقاب مانند سایر جوجه ها پرورش یافت و طولی نکشید که جوجه عقاب باور کرد که چیزی جز یک جوجه خروس نیست. او زندگی و خانواده اش را دوست داشت اما چیزی از درون او فریاد می زد که تو بیش از این هستی. تا این که یک روز که داشت در مزرعه بازی می کرد متوجه چند عقاب شد که در آسمان اوج می گرفتند و پرواز می کردند. عقاب آهی کشید و گفت: ای کاش من هم می توانستم مانند آنها پرواز کنم.مرغ و خروس ها شروع کردند به خندیدن و گفتند: تو خروسی و یک خروس هرگز نمی تواند پرواز کند.اما عقاب همچنان به خانواده واقعی اش که در آسمان پرواز می کردند خیره شده بود و در آرزوی پرواز به سر می برد.اما هر موقع که عقاب از رویایش سخن می گفت به او می گفتند که رویای تو به حقیقت نمی پیوندد و عقاب هم کم کم باور کرد.
بعد از مدتی او دیگر به پرواز فکر نکرد و مانند یک خروس به زندگی ادامه داد و بعد از سالها زندگی خروسی، از دنیا رفت

داستان



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبیر خواب كاريز به همراه خواب كتاب

تعبیر خواب - كاريز
محمدبن سيرين گويد: اگر كسي بيند در جائي كاريز مي كند، دليل كه با مردم خود مكر سازد، اين تا وقتي بود كه آب پديد نشده بود، اما چون پديد آمد و روان شد، حكم تاويل آن به نكاح كند. ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند از كاريز آب روان شد، دليل كه مال به حيله جمع كند. اگر بيند در كاريز افتاد، دليل كه به مكر و حيله دچار شود. جابرمغربي گويد: اگر بيند باغ را از كاريز آب داد، دليل كه با زن خود مجامعت كند.

کس


تعبیر خواب - كتاب
 محمدبن سيرين گويد: اگر كسي در خواب بيند كتابي مي خواند، دليل كه راه دين گزيند و كارهاي بسته بر وي گشاده شود اگر بيند كتاب اخبار بر حديث مي خواند، دليل كه مقرب پادشاه شود، اگر بيند كتاب فقه مي خواند، دليل كه ازناكردني بازايستد. اگر بيند اصول مي خواند، دليل كه به كاري مشغول شود و فايده ديني يابد. اگر ديد كتاب قصص مي خواند، دليل كه به قصه هاي انبياء و اولياء حريص بود. اگر بيند كتاب ملوك و سلاطين مي خواند، دليل ملامت است. اگر ديد حكمت مي خواند، دليل كه قران خواند. اگر ديد نحو مي خواند، دليل به شغل دنيائي ...

مشغول شود. ابراهيم كرماني گويد: اگر كتاب شعر مي خواند، دليل كه كاري كند و مردمان او را ملامت نمايند. اگر ديد كتاب حساب مي خواند، دليل كه همواره اندوهگين شود. اگر افسانه و مضاحك مي خواند، دليل كه غيبت مردم كند و رسوا شود.

کس



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

چرا همسر مهناز افشار بازداشت شد

به گزارش ایسنا، «تبیان» با این مقدمه نوشت: عباس جعفری دولت آبادی، نامی از این متهم نبرده است اما رسانه‌های مختلف از چند روز قبل با انتشار خبر ممنوع‌الخروجی همسر مهناز افشار به دلیل مسائل مالی مرتبط با هلال احمر، نگاه‌ها را به سمت یاسین رامین گرداندند و امروز هم با انتشار این خبر، همگی به صراحت نوشتند که شوهر مهناز افشار و فرزند محمدعلی رامین بازداشت شده است.

مهناز افشار

البته انتشار خبر این بازداشت هم با رویکردهای مختلفی بود؛ چنانکه سایت‌های اصولگرا این خبر را با تیتر «بازداشت همسر یک بازیگر اصلاح‌طلب» منتشر کردند و سایت‌های اصلاح‌طلب نیز روی «فرزند مدیر احمدی‌نژادی»بودن یاسین رامین مانور دادند. به هر حال، در اصل ماجرا هیچ تفاوتی ایجاد نمی‌شود و آنچه برای مردم مهم است این است که علت بازداشت این متهم چیست.

چند روز قبل سید امیرمحسن ضیایی رئیس جمعیت هلال احمر با اعلام اینکه دادستانی تهران به طور ویژه در حال بررسی پرونده متهم شرکت رشد هلال احمر است، گفت: این متهم تا اطلاع ثانوی ممنوع‌الخروج است و ما منتظر اعلام نتیجه این دادگاه هستیم.

سایت جماران روز 21 خرداد امسال با انتشار گزارشی با عنوان «چرا رسیدگی قضایی به پرونده شرکت دارویی «رشد» طولانی شد، آیا پای آقازاده‌ای در میان است؟»، نوشت: در سال‌های گذشته تحریم‌ها به حدی جدی شده بود که مقوله واردات دارو نیز با مشکل مواجه شده بود. یکی از شرکت‌های جمعیت هلال احمر که در آلمان در زمینه واردات دارو به ایران فعالیت می‌کرد، شرکت رشد بود که در دولت دهم، فردی برای ساماندهی آن شرکت عازم آلمان شد اما نتیجه این سامان‌دهی، ظاهرا تصاحب شرکت توسط وی و انتقال سهام به نام او بود.

تنها شرکت باسابقه سازمان هلال احمر که در آلمان فعال بوده، شرکت رشد است که در سنوات اخیر پس از تصاحب، غیرفعال شده و عملا برای این سازمان کاری نکرده است. هم اکنون پرونده این شرکت در دست بررسی است.

طرح شکایت ابتدا توسط سازمان بازرسی کل کشور و متعاقبا توسط سازمان هلال احمر از حدود یک سال گذشته در دادسرای کارکنان دولت مطرح شد. بر اساس اظهارات مسئولان هلال احمر، هم‌اکنون تهیه دارو به دلیل تملک شرکت رشد از سوی این فرد از طریق شرکت‌های واسطه‌ای دیگر در آلمان، امارات و غیره صورت می‌گیرد که هیچ گونه وابستگی‌ای به جمعیت هلال احمر ندارند و به صورت واسطه فعالیت می‌کنند و این امر باعث افزایش قیمت تمام‌شده دارو می‌شود. نباید فراموش کرد که عمده داروهای وارداتی هلال احمر مربوط به بیماران خاص و سرطانی هستند که بسیار گرانند.

پس از انتشار این گزارش، مهناز افشار بازیگر مشهور سینما که ازدواج او با فرزند یک مدیر احمدی‌نژادی جنجال‌های زیادی به راه انداخته بود، توضیحاتی را در مورد این پرونده ارائه کرد و نوشت: «هر چقدر سکوت می کنم گستاخ‌تر می‌شوند. هزار و یک ادعا و تهمت رنگارنگ دارند اما برای قصه‌هایشان یک مدرک کوچک هم ندارند. اینها حتی تصویر فرد دیگری را به جای همسرم منتشر می‌کنند، نام درست او را نمی‌دانند و در متن خبرهای دروغینشان از نام و تصویر اشتباه استفاده می‌کنند و مردم را گمراه می‌کنند. بعد ادعا دارند خبرهایشان موثق است. از این خیالپردازان می‌خواهم ظرف یک هفته اگر مدرکی دارند منتشر کنند تا من نیز آگاه و همراه آنها شوم وگرنه پس از یک هفته بدون هیچ شوخی و مدارایی این بار سکوت نخواهم کرد و هر خبر کذب و دروغی را تا حکم نهایی دادگاه، دنبال و اعاده حیثیت خواهم کرد. منتظر حکم دادگاه هستم تا یک بار برای همیشه تکلیف این اخبار مشخص شود و همچنین شکایات جدیدی را علیه خیالپردازان مطرح خواهم کرد و تا انتها آن را پیگیر خواهم بود. اینجانب مهناز افشار همه را به چالش باور نکردن اخبار فاقد سند و مدرک و شنیدن صدای وجدانشان دعوت می‌کنم».

اما ماجرا به همین جا ختم نشد و مهناز افشار با انتشار مطلب دیگری در توئیتر از تفاوت دیدگاهش با محمدعلی رامین نوشت.

از سوی دیگر، محمدعلی رامین نیز که بارها از عروس مشهورش اعلام برائت کرده بود، چند روز پیش در گفت‌وگویی با بیان اینکه «بنده معتقدم در نظام عدل اسلامی «رانت‌خواری» یکی از بدترین مفاسد است»، در پاسخ به این سوال که «آیا شما نسبت به مسائل کاری و اختلاف مالی میان آقای یاسین رامین و جمعیت هلال احمر، اطلاع و نظر خاصی ندارید؟»، اظهار کرد: اجمالا مطالبی می‌دانم اما چون علاقه‌ای به هیچ مسأله مالی نداشته و ندارم، از جزئیات موضوع خبری ندارم و نسبت به رفع و رجوع این مسأله هم نظر خاصی ندارم. وقتی نظام ما نظام عدل اسلامی است که قانونش برای همگان باید یکسان جاری بشود، اگر این موضوع به گفته مکرر رئیس سازمان هلال احمر «یک اختلاف مالی» است، یا باید طرفین اختلاف مسأله را خودشان حل کنند و یا باید هر طرف اسناد خودش را به دادگاه صالح اسلامی عرضه کند تا به این قضیه رسیدگی شود اما چندین سال جنگ روانی رسانه ای با ترویج اتهامات اثبات نشده، چه بسا به عنوان تحمیل یک «محکومیت قضایی» از پیش تصویب شده، تلقی شود. در مورد شهروندی که هیچ پشتوانه حاکمیتی ندارد، وقتی قانون و راهکار قانونی وجود دارد، جنگ روانی و اتهامات رسانه ای چه ضرورتی دارد؟ بنده در مورد خودم و همگان طرفدار «عدالت اسلامی» هستم، شما هم طرفدار عدالت باشید.

حال باید منتظر ماند و دید که با انتشار خبر بازداشت فرزند رامین از سوی دادستان تهران، روند رسیدگی به این فساد مالی چگونه طی خواهد شد و مهناز افشار و محمدعلی رامین چه واکنشی خواهند داشت.

مهناز افشار



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

حفظ رابطه جنسي عالي با همسر طي ساليان دراز

سلامت نیوز:به گزارش سلامت نیوز مهدی آریافر در پایگاه اینترنتی درس زندگی نوشت :چرا رابطه جنسی میان زوج ها با گذشت زمان، به امری تکراری و خسته کننده تبدیل می شود؟

رابطه جنسی

من همواره به شرکت کنندگان در کارگاههای آموزشی می گویم: داشتن رابطه جنسی عالی، یعنی رابطه ای که هیچگاه تکراری و خسته کننده نشده و طرفین از انجام آن لذت کافی را ببرند، همانند هرچیز دیگری نیازمند داشتن اطلاعات جدید و فراگیری مهارت های مربوط به اتاق خواب و مهارت های مربوط به عشق ورزی است. متأسفانه اغلب مردان درباره اینکه چطور رابطه جنسی عالی داشته باشند، چیزی نیاموخته اند و فقط هنگامی که احساس خطر کرده و زندگی خود را در آستانه نابودی می بینند، به یکباره انتظار دارند تا هر طوری شده در زمینه رابطه جنسی ، فرد ماهری شوند.

مردان باید بدانند هنر انعطاف پذیری در برابر ارگاسم زن و مدت طولانی آن نسبت به مرد، داستانی کاملاً متفاوت است. بسیاری از مردان به اشتباه تصور می کنند که می دانند که چه چیزی باعث لذت و خشنودی زنان می شود، در حالیکه آنان زن نیستند و چون تلاش چندانی برای شناخت خصوصیات جنسی زنان نکرده اند، در این مورد به بیراهه می روند.

همین دو هفته پیش بود که به شرکت کنندگان در ورک شاپ آموزشی عرض می کردم، برای اینکه یک رابطه جنسی عالی را تجربه کنند، نیازمند این هستند که بدن زن را بشناسند و هم چنین بدانند که به چه چیزهایی در وجود همسر خود می بایست توجه بیشتری داشته باشند.

برای یک مرد پی بردن به این که چه چیزهایی خشنودی و رضایت همسرش را در رختخواب فراهم می کند، مشکل است. غالباً مردان فکر می کنند که واقعاً زنان و بدن آنان را می شناسند. یکی از شرکت کنندگان در آن سمینار می گفت: من قبل از شرکت در این ورک شاپ تصور می کردم آنچه که مرا در یک رابطه جنسی راضی می کند، همسرم را نیز خشنود می سازد. “

به ایشان عرض کردم: متأسفانه مردان به اشتباه چنین تصوری را دارند، زمانی که یک زن ارضاء نمی شود، مرد بجای اینکه فکر کند که مشکلی در روش خودش است این تصور را دارد که مشکل از جانب خود زن است. برخی از مردان نیازهایی را که از لحاظ عاطفی در اتاق خواب برای یک زن پدید می آید و متفاوت با نیازهای آنان می باشد را نمی شناسند.

مردان برای داشتن یک رابطه جنسی کامل و عالی ، در ابتدا نیازمند این هستند که خودشان را در ارضاء نیازهای جنسی همسرشان موفق احساس کنند. این نیازها اشاره به مهارت های جدیدی دارند که نه تنها در اتاق خواب ، بلکه لزوم وجود آن در کل رابطه احساس می شود. زنان برای تکمیل رابطه جنسی، ابتدا نیاز به حمایت عاطفی در ارتباط با همسرشان دارند، اما برای مردان نیز داشتن درک صحیحی از نیازهای متفاوت جنسی همسرشان مهم است.

رابطه جنسی برای زن فرصتی، برای سهیم شدن در عشق است؛ شیوه ای که در آن همسرش را هم تغذیه می کند. رابطه جنسی، مظاهر زیبایی زن نسبت به مرد را به منصه ظهور می رساند و فرصتی را در جهت دریافت عمیق ترین رشته های عشق همسران، ایجاد می نماید.

رابطه جنسی بدون عشق دچار روزمرگی شده و برای زوجین کاری کسل کننده خواهد بود. رابطه جنسی عالی زمانی ایجاد می شود که عشق، بخشی از آن باشد و همین عشق است که باعث دوام و بقای آن می شود. یک زن برای داشتن رابطه جنسی کامل، در ابتدا نیازمند حمایت عاطفی است؛ البته برای مرد هم داشتن درک درستی از نیازهای متفاوت جنسی در رابطه با همسرش اهمیت زیادی دارد.

قطعاً از طریق کمک به بهبود مهارتهای مربوط به اتاق خواب و مهارت های مربوط به عشق ورزی ، زوجین می توانند بعد از گذشت سالها، بجای از دست دادن شور و اشتیاق زندگی ، یک عشق عالی و کامل را تجربه کنند.

قطعاً وقتی زن و شوهر با روشهای متنوع و جذاب که ناشی از شناخت روحیات یکدیگر است اقدام به برقراری رابطه جنسی عالی می کنند، دیگر هیچ خلاء و شکافی در روابط جنسی شان وجود نخواهد داشت و امکان بروز بی وفایی و خیانت در روابط آنها نیز به صفر خواهد رسید.
منبع:پایگاه اینترنتی درس زندگی

رابطه جنسی



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

علت کم شدن مشتري هاي بزرگ طلا

به گزارش ایسنا، تحلیلگران شرکت مکواری در یادداشت تحقیقاتی نوشتند که بانکهای مرکزی جهان در نیمه اول سال جاری میلادی ۱۶۶ تن طلا خرید و ۲۲ تن طلا فروختند که میزان خرید خالص آنها را به ۱۴۴ تن رساند.

قیمت طلا

این رقم در مقایسه با میزان خریدی که بانکهای مرکزی در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ انجام دادند، تغییر چندانی نداشته است اما کمتر از ۱۷۹ تن طلایی بود که در سال ۲۰۱۵ خریداری کردند.

به گفته ماتیو ترنر، تحلیلگر ارشد مکواری، همچنان علاقه ای به فروش وجود ندارد اما بجز چین و روسیه، میزان خرید بانکهای مرکزی کمتر شده است.

در این بین خرید طلای ونزوئلا هشداردهنده است. این کشور در بحبوحه بحران اقتصادی و بدهی، برای تهیه نقدینگی به فروش ذخایر طلایش اقدام کرده و میزان ذخایرش را به رکورد پایینی رسانده است.

ذخایر ونزوئلا در نیمه اول سال ۲۰۱۶ به میزان ۷۹ تن و در سال ۲۰۱۵ به میزان ۵۹ تن کاهش یافت و این کاهش باعث شد مجموع خرید بانکهای مرکزی به میزان قابل توجهی کمتر شود.

به گفته تحلیلگران، بانکهای مرکزی در نیمه اول سال ۲۰۱۶ در بازار طلا همچنان خریدار ماندند با اینهمه کاهش ذخایر طلای ونزوئلا عامل منفی تاثیرگذار بر آمار کلی بود.

قیمت طلا از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ۲۴ درصد رشد کرده و رشد بیشتر این فلز ارزشمند، بانکهای مرکزی بیشتری را به خرید ترغیب می کند.

طبق جدیدترین آمار صندوق بین المللی پول، چین در ماه ژوییه ذخایر طلایش را به میزان ۵.۳ تن افزایش داد و به ۱۸۲۸.۶ تن رساند در حالیکه ماه پیش از آن، ذخایر این کشور با ۱۴.۹ تن افزایش، به ۱۸۲۳.۳ تن بالغ شده بود. قزاقستان ذخایرش را در ماه ژوییه ۳.۳ تن افزایش داد و به ۲۴۱.۵ تن رساند در حالیکه ذخایر روسیه در همین مدت با ۷.۳ تن افزایش، به ۱۵۰۶.۱ تن رسید. اما ذخایر ترکیه ۱۴.۱ تن کاهش یافت و ۴۶۰.۳ تن بود.

بر اساس گزارش بیزنس استاندارد، بانکهای مرکزی برای متنوع کردن ذخایرشان طلا خریداری می کنند و به همین دلیل بانکهای مرکزی ذخایر طلای بالایی دارند. سرمایه گذاران برای ارزیابی وضعیت بازار، همواره خرید و فروش بانکهای مرکزی را رصد می کنند.

قیمت سکه



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

کيروش و دست پر در خط حمله تيم ملي

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال ایران بعد از خداحافظی علی دایی با بحران کمبود مهاجم نوک با کلاس بین المللی مواجه شد. همین مسئله از دلایل مهم عدم موفقیت علی دایی در کسوت سرمربی تیم ملی برای راهیابی به جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی بود. محمدرضا خلعتبری و غلام رضا رضایی مشخصات تخصصی پست 9 را نداشتند و کریم انصاری فرد هنوز جوان و بی تجربه تر از آن بود که در مصاف با مدافعین تراز اول دنیا زهردار نشان دهد. همین مشکل در بدو شروع کار کی روش همچنان ادامه داشت و مرد پرتغالی مایوس از داشته های داخلی، در به در به دنبال گلزنی ششدانگ با اصلیت ایرانی در لیگ های حرفه ای اروپا بود تا اینکه رضا قوچان نژاد را در لیگ هلند پیدا کرد. و بدون تعارف باید از قوچان نژاد به عنوان فرشته نجات کی روش و تیم ملی ایران نام ببریم و هم او بود که با گل های طلایی خود خصوصا در دوحه و پوسان موجبات صعود ایران را به برزیل فراهم کرد.

ورزش 3

هر چند جوانی 19 ساله به نام سردار آزمون کم کم با درخشش در روبین کازان نوید یک مهاجم ششدانگ را برای آینده تیم ملی می داد ولی در سیستم 4-2-3-1 و تک مهاجم کی روش برای سفر به برزیل و با توجه به اجبار بازی های تدافعی با تیم هایی چون آرژانتین، کی روش نیازی نمی دید که بیش از دو مهاجم در لیست 23 نفره خود بگذارد و طبیعتا قوچان نژاد و انصاری فرد به آزمون جوان ترجیح داده شدند.

اما برای جام ملت های آسیا، کی روش سهمیه مهاجمان را به 3 نفر افزایش داد. قوچان نژاد، انصاری فرد و سردار آزمون  مسافر استرالیا شدند و در حالی که همه انتظار داشتند قوچان نژاد همچنان انتخاب اول کی روش برای نوک حمله ایران باشد، خیلی زود سردار آزمون با تکنیک ناب خود همزمان با بیست سالگی اش خود را به عنوان مهاجم اول به تیم ملی و کی روش تحمیل کرد. همزمان با شکوفایی آزمون در تیم ملی، دوره افول کریم انصاری فرد شروع می شود. آقای گل لیگ برتر که برای پیشرفت و کسب تجربه به اسپانیا مهاجرت کرده بود بعد از فصلی اسفناک بدنبال شرایط و باشگاهی می گشت که توانایی های خودش را ثابت کند. افت انصاری فرد و عدم دعوت او به تیم ملی در شروع مرحله اول مقدماتی جام جهانی روسیه از سهمیه 3 نفری مهاجمان کم نکرد چون کم کم همه با قابلیت های تهاجمی پدیده ای برآمده از لیگ داخلی آشنا می شوند: مهدی طارمی.

امروز کی روش به قول خودش منوی بازی در تیم ملی دارد. خصوصا که بعد از یک فصل خوب در پانیونیوس و لیگ یونان، کریم انصاری فرد نشان داده با سختکوشی و ممارست توانسته بعدی بین المللی به نوع بازیش بدهد. با تمام این احوال در طول دو سال گذشته کمتر فرصت شده قوچان نژاد، آزمون، طارمی و انصاری فرد به طور همزمان در اردوی تیم ملی کنار هم قرار بگیرند چرا که به تناوب مصدومیت(قوچان نژاد) یا افت(انصاری فرد) یکی از "چهار نفر" را از جمع بدور نگه داشته است. مشکلی که در آستانه اولین بازی مرحله اصلی مقدماتی جام جهانی روسیه دیگر شاهد آن نیستیم. آزمون در روستوف غوغا بپا می کند، طارمی در آمادگی بسر می برد، قوچان نژاد بعد از گذراندن مصدومیت به لیگ هلند بازگشته و انصاری فرد مترصد است آموخته های خود را در تیم ملی به رخ بکشد. چهار مهاجمی که به نظر می رسد اینبار همگی در لیست نهایی حضور داشته باشند و همین، جا را برای نامزدهای خط میانی تیم ملی ایران تنگ تر خواهد کرد.

ورزش3



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

اقدام نيروي انتظامي در ثبت سند خودرو

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای در ادامه با تاکید بر اینکه از ناحیه دولت به دستگاه قضایی هیچ موردی در موضوع فیش‌های حقوقی ارجاع نشده است، گفت:‌ فرصت کافی بوده و نامه هم نوشته شده، اگر کسانی احساس می‌کردند پولی به ناحق گرفته اند برگردانند فردا اگر دستگاه قضایی وارد شود افراد را احضار کرده و از آن‌ها می خواهد این دریافتی ها را برگردانند و اگر مجازات شدند گله ای نشود. به اندازه کافی فرصت داده شد که خود افراد دریافتی را برگردانند که اگر این کار را بکنند در اقدامات قضایی بعد آن تاثیر دارد.

قیمت خودرو

معاون اول قوه قضاییه در بخش دیگر از این نشست خبری در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اختلافات نیروی انتظامی و سازمان ثبت مبنی بر ثبت سند خودرو گفت:‌ هنگامی که اختلاف در برداشت از قانون باشد دو راه وجود دارد که یکی این است که از قانونگذار تفسیر بخواهند؛ بعضی از معاملات الزام به ثبت دارد، برخی هم الزام به ثبت ندارد. آن مواردی که قابل ثبت باشد اگر ثبت نشود اختلاف به وجود می آورد. اختلافی بین نیروی انتظامی و سازمان ثبت وجود دارد؛ آن کاری که نیروی انتظامی انجام می‌دهد یک عمل مقدماتی است نه حقوقی . اگر در دفاتر افراد اسناد لازم به ثبت را ثبت نکنند به مشکل بر می خورد؛  چرا که ثبت نیروی انتظامی کافی نیست. 

وی در رابطه با سئوال خبرنگاری دیگر مبنی بر اینکه اخیرا یکی از نمایندگان مجلس در رابطه با عامل نفوذی در تیم مذاکرات هسته‌ای که فرد جاسوس بوده و دو تابعیتی هم بوده اظهاراتی داشته، آخرین وضعیت این پرونده چیست؟ پاسخ داد: اصل دستگیری درست است . اتهاماتی که شما مطرح کردید اینکه اثبات شود یا نشود مورد دیگری است، ولی اصل تحت تعقیب قرار دادن و با قرار وثیقه آزاد شدن این فرد صحیح است.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر آخرین وضعیت پرونده موسوم به شیخ استخاره پاسخ داد: پرونده در دادسرای ویژه روحانیت است، اما در این مورد گفته اند حکم فرد اجرا نشده و در زندان است؛ از جزئیات خبر ندارم.

معاون اول قوه قضاییه در پاسخ به سئوال خبرنگار دیگر مبنی بر اینکه سازمان تعزیرات حکومتی از کشف قاچاق مقادیر زیادی یخچال ساید بای ساید در بهمن سال گذشته خبر داده بود آخرین وضعیت این پرونده چه است؟ پاسخ داد: حکم صادره جزای نقدی معادل ارزش کالا است، این حکم نمی دانم قطعی شده است یا نه، ولی دادگاه بدوی حکم داده که علاوه بر ضبط کالا در حدود 29 میلیارد تومان جزای نقدی این پرونده بوده است.

محسنی اژه‌ای  در  رابطه با سئوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه دادستان تهران چه پیشنهادی در رابطه با برگزاری کنسرت‌ها داده است؟و اینکه قرار است این امر به تمام استان ها تعمیم داده شود یا فقط به استان تهران، پاسخ داد: ما مطلقا با هنر و استفاده از هنرمند مخالف نیستیم و آن را تشویق می‌کنیم . زبان هنر زبانی موثر است. صدور مجوز این کنسرت ها توسط وزارت ارشاد است که در صدور این مجوز نه نیروی انتظامی و نه قوه قضاییه دخالت نمی کنند. صدور مجوز به خودی خود مانع از ارتکاب جرایم بعدی نیست. آیا این کنسرت‌ها در هر زمانی که بوده و در هر جا بوده جلوگیری شده؟ خیر. در دو زمان مدعی العموم و نیروی انتظامی باید ورود پیدا کنند یکی از آن زمانی است که در زمان اجرا یا پس از اجرا اقدامات خلاف قانون صورت گیرد. در مورد دیگر دو حالت به وجود می آید، مجوزی گرفته و می خواهد کنسرت اجرا کند و هیچ گزارشی مبنی بر خلاف قانون بودن به دادستانی و نیروی انتظامی نمی رسد. آنگاه اگر چنانچه از مراجع رسمی گزارشاتی مستند که در اینجا کنسرت برگزار شود اقدامات امنیتی و خلاف عفت عمومی ایجاد می‌شود، اینجا وظیفه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است ورود پیدا کند.

وی افزود: اگر یکی از مسئولان خود عهده دار شود و متعهد شود که در این کنسرت هیچ تخلفی ایجاد نمی‌شود، نه دادستانی و نه نیروی انتظامی ورود پیدا نمی‌کنند. اخیرا نیز در این رابطه از روزنامه آفتاب یزد تیتری دیدم که خلاف واقع و همچنین دروغ و تشویش اذهان بود.

سخنگوی قوه قضاییه در رابطه با سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آخرین وضعیت پرونده شرکت دارویی وابسته به هلال احمر و پرونده فرد دستگیر شده در این زمینه گفت‌: با قرار وثیقه سنگین تحت نظر و بازداشت است و پرونده اش در حال رسیدگی است.

محسنی اژه‌ای در رابطه با سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه نظرتان در رابطه با فایل صوتی که اخیرا منتشر شده چیست؟ گفت:‌ امام بزرگوار ما آنچنان مقید به موازین بود که همه دوست و دشمنان می دانستند که کوچکترین تخلفی از موازین شرعی نمی کردند و آنچه انجام دادند واقعا صحیح بوده. در رابطه با فایل صوتی مراجع مربوطه در حال بررسی هستند. سال 65 بود از جمله قتل هایی که گروه مهدی هاشمی انجام داد یک پدر و پسر بود. آن زمان پرونده قضایی اش را من انجام می دادم وقتی اعتراف کردند و محل جنازه ها را گفتند به آنجا رفتیم که فیلم برداری هم شد و همین آقایی که در همین فایل صوتی صحبت کرده معترض بود که چرا به مردم این موضوع را اطلاع دادید. در آن زمان قرار بر کشتن پدر بود که هنگامی به مهدی هاشمی می‌گویند پسر هم هست می‌گوید، پسر را هم بکشید.

قیمت ماشین



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

دیدن خواب آب به همراه تعبیر آن

ا

آب
و مال و نعمت حاصل شود، جون آب روشن و صافي بود. اما اگر تيره بود، آن چه بدو رسد با رنج و سختي و بيم و ترس بود.ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند كه آب گرم همي ريختند، چنانكه او را خبر نباشد، دليل كند كه بيمار شود يا غمي سخت بدو رسد و اگر بيند كه در آب بيفتاد، دليل كند كه در رنج و غم گرفتار شود و اگر بيند كه آب به جام برداشت، دليل كند كه بر مال و زندگي فريفته شود و اگر بيند كه در كاسه آبگينه به زن خويش آب داد، و كاسه آبگينه را نسبت به جوهر زنان كرده اند و آب كه در كاسه آبگينه باشد فرزند و طفل بود ك در شكم مادر باشد.اگر بيند كاسه بشكست و آب بريخت، دليل كند كه جفت او بميرد و فرزندش بماند، اگر ديد كه آب بريخت و كاسه تهي ماند، دليل كند كه فرزندش بميرد و زن او بماند، اگر بيند كه بي بها آب به مردم همي داد، دليل كند كه در دنيا و آخرت خير او به مردم برسد و جايگاه خراب آبادان كند. اگر بيند كه در خانه كه اندر آن آب ريخته بود داخل شد، دليل كند كه غمگين و متفكر گردد. اگر بيند كه آب صافي در پياله، مانند سگي خورد دليل كند كه زندگاني به عيش و عشرت گذراند، اما كاري كند كه بلا و فتنه بدو رسد، كه مال جمع را اندك اندك به مردمان بخشد و به خيرات خرج كند.جابر مغربي گويد: آب ها كه به وقت زياد شود، دليل كند كه در آن سال فراخي و نعمت بود و اگر آبهاي بسيار ديد كه به زمين خورد، دليل كند كه مردمان عامه آن سال راسلامت و عافيت بود. و اگر بيند كه آبها از سر مردمان فرود مي آيد ، دليل كند كه در آن سال نعمت و فراخي بود در آن ديار و اگر بيند در خانه وي آب تيره ايستاده باشد، تاويلش به خلاف اين است.حضرت دانيال گويد: آب دادن باغ و كشت، از جوي ها و رودها، دليل كند بر مال و رستگاري از غم و اندوه و آب دادن مردمان را،دليل كد بر دين و ديانت و كردارهاي نيك و پسنديده و اگر بيند كه به آب اندر همي رفت و اندر آن وقت، تن او قوي بود، خاصه كاري اندر آنكار ظاهر گردد و اگر بيند كه در آب صافي رفت و تن او پوشيده بود، دليل بر قوت دين بود وتوكل كردن بر ايزد تعالي و استقامت كار وي و اگز آب پاك بر وي ريخت، دليل كند كه از آن كس خير و منفعت بدو رسد و اگر آب تيره بر وي ريخت، تاويلش به خلاف آن بود.حضرت امام جعفر صادق فرمايد: به آب فرو رفتن در خواب را، معبران بر پنج وجه تعبير كنند. اول: يقين، دوم: قوت سوم: كار دشوار، چهارم: نديمي، پنجم: عمل از جهت رئيس شهر. بدان كه تعبير باران درحرف (بي) بيان كنيم و تعبير آب چشمه و آب جوي به حرف (جيم) و آب دريا را به حرف (دال) و آب رود به حرف (را) و آب كاريز به حرف (كاف) و هم بر اين قياس، خوابهاي ديگر را به ترتيب هر چيزي به موضعش باز نمائيم.

از نظر شخصيت بزرگ است اما از نظر مادي ضعيف و ناتوان و احتمالا او مي تواند براي شما و شما براي او موثر باشيد. به هر حال آب بلندي قدر و مرتبه است و ستونهاي آن قدرت که هر چه ستونها استوارتر باشند گوياي قدرت بيشتر شما هستند.

ا



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

غذاهای مناسب و ممنوع برای افراد مبتلا به آکنه

سلامت نیوز: برای بهبود آکنه ماست، میوه ها و سبزیجات مناسب ولی غذاهای آماده، فست فودها، شیر و شکلات نامناسب هستند....

آکنه


به گزارش سلامت نیوز به نقل از تبیان، آکنه نوعی جوش است که در سنین جوانی شیوع بیشتری دارد و اغلب جوانان بین 15 تا 25 سال آن را تجربه می کنند. عوامل متعددی بر ایجاد آکنه موثر است که رژیم غذایی یکی از آن ها است. محققان دریافتند که مصرف برخی مواد غذایی باعث بیشتر شدن آکنه و مصرف برخی مواد، باعث از بین رفتن و کاهش آن می شوند. وقتی از رژیم ناسالم آمریکایی (نان سفید و غلات فرآوری شده، غذاهای آماده و فست فودها و ...) به رژیم سالم تر مدیترانه ای که شامل غلات کامل، گوشت لخم، میوه ها و سبزیجات باشد، تغییر رویه دهید وضعیت بهتر خواهد شد.

چه چیزهایی را نباید خورد؟

در اینجا مواد غذایی که آکنه را بدتر می کنند آورده شده است. از این مواد به مدت یک هفته اجتناب کنید و اثر آن را بر روی پوست خود ببینید.

شیر گاو:
شیر گاو باعث افزایش قند خون می شود و می تواند التهاب ایجاد کند، همچنین سطح انسولین را بالا می برد که تولید چربی پوست را افزایش می دهد. شیر گاو همچنین حاوی هورمون رشد است که تولید سلول های پوستی را تشدید می نماید. در مطالعه ای که در سال 2005 صورت گرفت مشخص شد نوجوانانی که شیر گاو بیشتری مصرف می کردند با آکنه های شدیدتری به نسبت آن هایی که شیر نمی خوردند یا کم می خوردند مواجه شدند. (به این گروه از افراد توصیه می شود برای تأمین کلسیم مورد نیاز بدن خود ماست را جایگزین شیر نمایند.)

شکر:
مصرف زیاد مواد غذایی شیرین مانند انواع نوشیدنی های شیرین شده، کیک، کلوچه، بیسکوییت، شیرینی، شکلات و ... ممکن است باعث آکنه شود. سعی کنید حداقل برای مدتی کوتاه آن را محدود کنید تا نتیجه اثربخش آن را بر روی پوستتان مشاهده نمایید.

مواد غذایی با نمایه گلایسمی بالا:
مواد غذایی با نمایه گلایسمی بالا باعث افزایش سریع قند خون و درنتیجه انسولین می شوند. که نتیجه اش افزایش نوسانات هورمونی و التهاب است. که همگی بر آکنه موثر هستند. نان سفید، برنج سفید، چیپس سیب زمینی، کیک، کلوچه و ... نمایه گلایسمی بالا دارند و بهتر است حذف شوند یا کمتر استفاده شوند. در عوض سبزیجات، غلات کامل، سیب زمینی شیرین، بیشتر میوه ها، حبوبات پخته و ... نمایه گلایسمی پایینی دارند و مناسب تر می باشند.

هله هوله ها و فست فودها:
غذاهای آماده مصرف، غذاهای فست فود، سرخ کردنی ها یا هله هوله ها مانند پفک، کراکر، چیپس و ... به علت تشدید عوامل التهابی، بدن را بیشتر در معرض تولید آکنه قرار می دهند.

شکلات:
رژیم غذایی بیشتر افراد سرشار از مقادیر فراوانی امگا 6 است، که التهاب زا می باشد. اما امگا 3 این گونه نیست و برای پوست مناسب می باشد. سعی کنید مقادیر بیشتری از روغن امگا 3 را از طریق ماهی، گردو، بذر کتان و ... به دست آورید

در مطالعه ای که به منظور تعیین اثر شکلات بر آکنه صورت گرفت؛ به مدت 4 روز خون 7 نفر قبل و بعد از مصرف 50 گرم شکلات جمع آوری شد. و سپس مورد آزمایش قرار گرفت. این آزمایش نشان داد که سلول های خونی بعد از مصرف شکلات مقدار بیشتری از اینتزلوکین -1B تولید می کنند، که یکی از مارکرهای التهابی است و باعث آکنه می شود. از طرفی این حقیقت وجود دارد که شکلات تلخ یک آنتی اکسیدان است. برای تعیین اثر شکلات بر پوستتان یک هفته مصرف شکلات را قطع کنید و اثر آن را بر روی پوست خود ببینید.


چه چیزهایی را باید خورد؟

ماهی یا بذر کتان:
رژیم غذایی بیشتر افراد سرشار از مقادیر فراوانی امگا 6 است، که التهاب زا می باشد. اما امگا 3 این گونه نیست و برای پوست مناسب می باشد. سعی کنید مقادیر بیشتری از روغن امگا 3 را از طریق ماهی، گردو، بذر کتان و ... به دست آورید.

چای سبز:
مطالعه ای در کره جنوبی نشان داد که چای سبز دارای آنتی اکسیدان فراوانی است و باعث کاهش اندازه سلول های ایجادکننده جوش می شود. مصرف مداوم چای سبز به مدت 8 هفته موثر است. قرار دادن چای سبز کیسه ای سرد به مدت 10-15 دقیقه بر روی محل جوش هم بسیار مفید می باشد.

آبمیوه ها:
میوه ها و سبزیجات به طور طبیعی باعث برطرف شدن آکنه می شوند. بسیاری از آن ها دارای بتاکاروتن هستند که به طور طبیعی چربی پوست را کاهش می دهند. میوه ها و سبزیجات به طور طبیعی ضدالتهاب هستند. سبزیجات برگ سبز تیره مانند اسفناج و بروکلی باعث می شوند سموم از بدن دفع شوند و انواع توت ها با رنگ های تیره مثل شاتوت دارای فیتونوترینت هستند و برای پوست بسیار مناسب می باشند.

پروبیوتیک ها:
پروبیوتیک ها باکتری های مفیدی هستند که التهاب و استرس اکسیداتیو در دستگاه گوارش را کاهش می دهند و از بروز آکنه پیشگیری می نمایند. ماست، کفیر، پنیر و ... و نیز غذاهای تخمیری سرشار از پروبیوتیک ها هستند.
منبع:تبیان

آکنه



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تصاویر جدید و زیبا از الناز شاکردوست عزیز

الناز شاکردوست,عکس الناز شاکردوست,بیوگرافی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست,عکس الناز شاکردوست,بیوگرافی الناز شاکردوست

تصاویر جدید و دیدنی الناز شاکردوست ۹۵

الناز شاکردوست,عکس الناز شاکردوست,بیوگرافی الناز شاکردوست

تصاویر جدید و دیدنی الناز شاکردوست ۹۵



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

عکس های جدید و جالب ازز خانم بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری,عکس بهنوش بختیاری,بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری,عکس بهنوش بختیاری,بیوگرافی بهنوش بختیاری

مجموعه تصاویر اینستاگرام بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری,عکس بهنوش بختیاری,بیوگرافی بهنوش بختیاری

مجموعه تصاویر اینستاگرام بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری,عکس بهنوش بختیاری,بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

داستان کوتاه و جالب  واي از دست خانم ها

روزی خانمی در حال بازی گلف بود که توپش تو جنگل افتاد. او دنبال توپ رفت و دید که یک قورباغه در تله گیر کرده است.قورباغه به او گفت : اگر مرا از این تله آزاد کنی سه آرزوی تو را برآورده می کنم .زن قورباغه را آزاد کرد و قورباغه گفت : "متشکرم" ولی من یادم رفت بگویم شرایطی برای آرزوهایت هست؛ هر آرزویی داشته باشی شوهرت 10 برابر آن را میگیرد.
زن گفت :....

داستان

اشکال ندارد !زن برای اولین آرزویش میخواست که زیباترین زن دنیا شود !قورباغه اخطار داد که شما متوجه هستید با این آرزو شوهر شما نیز جذابترین مرد دنیا می شود و تمام زنان به او جذب خواهند شد ؟زن جواب داد : اشکالی ندارد من زیباترین زن جهان خواهم شد و او فقط به من نگاه میکند !بنابراین اجی مجی ....... و او زیباترین زن جهان شد !برای آرزوی دوم خود، زن میخواست که ثروتمندترین زن جهان باشد !قورباغه گفت : این طوری شوهرت ثروتمندترین مرد جهان خواهد شد و او 10 برابر از تو ثروتمندتر می شود.زن گفت اشکالی ندارد ! چون هرچه من دارم مال اوست و هرچه او دارد مال من است ...بنابراین اجی مجی ....... و او ثروتمندترین زن جهان شد !سپس قورباغه از آرزوی سوم زن سوال کرد و او جواب داد :من دوست دارم که یک سکته قلبی خفیف بگیرم و شوهرم...!!!

داستان



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعدادی جوک و پیام باحال و خنده دار

جک

میدونی چرا کیمیا بعد ۲۳ سال پیر نشد؟؟
.
.
.
.
.
چون حجابشو رعایت کرد
پس خواهرم حجابتو رعایت کن :d

مجموعه ای از جوک های خنده دار

تاحالا دقت کردین

این پسرایی که تو مهمونیا دارن کباب باد میزنن،
وقتی ازشــون تشکر میکنی…
.
.
.
.
.
جوگیر میشن، تندتر باد میزنن؟

مجموعه ای از جوک های خنده دار

تاحالادقت کردين؟
آقاهه يه اشتباه ميکنه. …
خانمه سرش داد ميزنه….
آقاهه معذرت خواهي ميکنه…

.

.

.

خانمه يه اشتباهي ميکنه….
آقاهه سرش داد ميزنه. .
بعد خانمه ميزنه زير گريه. ..
بازم آقاهه معذرت خواهي ميکنه. …!

آقــايون خداقوت

مجموعه ای از جوک های خنده دار

به یارو میگن وسیله تنظیم هوا اتاق چیه؟
میگه:بابام
میگن بابــــــــــــات؟
میگه: آره تابستونا کولر خاموش میکنه زمستونا شوفاژ

مجموعه ای از جوک های خنده دار

دکتره از يارو میپرســه کسی در خانواده شما از بیماری روانی رنج میبره؟
.
میگه نه خدا رو شکر همه لذت میبرن

مجموعه ای از جوک های خنده دار

بچه بودیم میــدیدیم بزرگترا عروسی می‌کنن!
بزرگ شدیم میبینیم کوچکترا عروسی میکنن!
خدایا تعارف نکن اگه مارو واسه تماشا آفریدی خب بگو فدات شم

جوک



:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

رابطه جنسي چند روز يکبار انجام دهيم

سلامت نیوز:اگر شما میلی به داشتن رابطه جنسی ندارید، بهتر است همسرتان این را بداند. مجبور نیستید زمانی که تمایل ندارید، رابطه برقرار کنید.

رابطه جنسي

بسیاری از زوجین این نگرانی را دارند که آیا به اندازه کافی رابطه جنسی دارند یا نه؟ آنها نمی‌دانند داشتن چه میزان رابطه جنسی سالم محسوب می‌شود. در دنیای واقعی داشتن رابطه جنسی از زن و شوهری به زن و شوهر دیگر متفاوت است.

اما به طور کلی زوج‌هایی که در دهه سوم زندگی خود هستند بین یک تا سه بار در روز می‌توانند رابطه داشته باشند. رابطه جنسی در دهه چهارم با کاهش تدریجی مواجه شده و به ۲ بار در هفته می‌رسد. اما این به فقط به طور متوسط است و هیچ قانونی برای اعدادی که گفته شد وجود ندارد. اما بد نیست به این چند سوال جواب دهید تا بدانید در رابطه جنسی‌تان به اندازه کافی کارامد عمل میکنید یا نه!

احساس می‌کنید به اندازه کافی رابطه جنسی دارید؟
اگر شما خوشحال و راضی هستید حتی اگر به ندرت رابطه زناشویی برقرار می‌کنید، پس پاسخ مثبت است. شما به اندازه کافی رابطه جنسی دارید. برخی پزشکان معتقدند این طبیعی نیست که هیچ میل جنسی در کار نباشد اما واقعیت این است که هیچ علمی به شما نمی‌گوید چه تعداد رابطه جنسی برای سلامت جسمی و عاطفی شما نیاز است.

مطالعه‌ای نشان داده است افرادی که دو تا سه بار در ماه رابطه جنسی دارند، شادتر از افرادی هستند که کمتر از این میزان رابطه زناشویی دارند. اما این به آن معنا نیست که اگر شما بیشتر یا کمتر از این میزان رابطه جنسی دارید، نمی‌توانید شاد باشید.

رابطه جنسی، چند روز یکبار؟

آیا شریک زندگی شما احساس می‌کند رابطه جنسی شما کافی است؟
میزان رابطه جنسی به همراه پول در صدر فهرست جر و بحث‌های زن‌ و شوهرها قرار دارد. این جایی در رابطه شماست که بده بستانکم و ارتباط زیاد اهمیت دارد. اگر میل جنسی شما کم و شریک زندگی شما زیاد باشد شما به وضعیت جنسی خنثی می‌رسید. این به آن معناست که شما ولعی برای رابطه ندارید اما مخالف آن هم نیستید. زمانی که همسر شما رابطه می‌خواهد، می‌توانید بدن‌تان را آموزش دهید تا از حالت خنثی به حالت تحریک ارتباط برود.
اما اگر شما میلی به داشتن رابطه جنسی ندارید، بهتر است همسرتان این را بداند. شما مجبور نیستید زمانی که تمایل ندارید، رابطه برقرار کنید. همانطور که نمی‌توانید همسرتان را مجبور به برقراری رابطه جنسی کنید، در حالی که نمی‌خواهد. اگر هر دو شما به یک میزان میل جنسی داشته باشید، به نفع هر دوی شماست.

آیا نگران هستید که میل جنسی‌تان کم است؟
اگر می‌خواهید رابطه جنسی بیشتری داشته باشید اما بدن‌تان همراهی نمی‌کند، ممکن است مشکل پزشکی داشته باشید. مشکلات سلامت مانند فشار خون بالا، افسردگی، عدن تعادل هورمونی می‌توانند در ایجاد رابطه جنسی مشکلاتی را ایجاد کنند. بهتر است در این مورد با پزشک مشورت کنید. در صورتی که مشکل جسمی مطرح نباشد باید به مسائل روانی مانند افسردگی و اضطراب پرداخته شود.


این سه پرسش شما را در مورد این که به اندازه کافی رابطه جنسی دارید یا نه، به خوبی راهنمایی می‌کند. فقط شما و همسرتان هستید که می‌توانید به خوبی به این سوال پاسخ دهید.

رابطه جنسي



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

شرط نوبخت برای افزایش مبلغ یارانه نقدی

به گزارش ایسنا (نمایندگی یزد)، محمدباقر نوبخت روز پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت ماهانه 3400 میلیارد تومان یارانه به مردم پرداخت می‎‎کند که حدود 2000 میلیارد تومان آن از محل افزایش قیمت‎‎ها تامین و مابقی طبق قانون از بودجه عمومی خزانه برداشت می‎‎شود.

یارانه

او تاکید کرد: مردم به خوبی معنی رفاه را می‎فهمند و قطعاً به خوبی می‎‎دانند که این افزایش یارانه به معنای رفاه نیست و چه ضربه‎‎ای به کشور وارد می‎‎کند.

وی با بیان این که سیاست دولت مخدوش کردن عزت مردم با قطع یارانه‌ها نیست، ادامه داد:  البته دولت بنا به اختیارات قانونی خود، یارانه کسانی که امکان اداره زندگی بدون دریافت یارانه را دارند را قطع کرده است که شامل سه تا چهار میلیون نفر هستند.

وی با تاکید بر این که دولت هر چقدر کمتر نسبت به پرداخت یارانه‎های نقدی اقدام کند، بیشتر می‏‏‌تواند نسبت به حمایت از طرح‏‏های عمرانی و طرح‎‎های حمایتی اقدام کند، اعلام کرد: یارانه کارکنان دولتی و صاحبان مشاغل آزاد که حقوق متوسط ماهانه آنها بیش از سه  میلیون تومان است، قطع می‎‎شود.

وی با اشاره به فراخوان دولت به مردم در سال 1392 برای انصراف از دریافت یارانه‎‎، گفت: اجرای موفق طرح تحول سلامت نتیجه انصراف بیش از دو میلیون نفر از دریافت یارانه‎‎های نقدی بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به اختصاص یک سبد غذایی و غیرنقدی در هر فصل به افراد تحت پوشش و افراد خاص از سوی دولت علاوه بر پرداخت یارانه نقدی، بیان کرد: سبد غذایی اول در ماه رمضان داده شده و سبد غذایی دوم نیز تا پایان تابستان به مشمولان داده می‎‎شود که این اقدام در هر فصل 160 تا 170 میلیارد تومان اعتبار را به دولت تحمیل می‎‎کند.

معاون رئیس جمهور در مورد سیاست دولت برای شتاب بخشیدن به توسعه اقتصادی و رفع موانع تولید در کشور نیز گفت: اعطای 16 هزار میلیارد تومان تسهیلات به 7500 واحد تولیدی و واحدهای صنعتی دارای پیشرفت 80 درصد برای ارتقای تولیدات داخلی، از جمله سیاست‎‎های دولت در راستای توسعه اقتصادی کشور است.

نوبخت با بیان این که تاکنون 3000 واحد تسهیلات مذکور را دریافت کرده‎‎اند، پیش‎‎بینی کرد با فعال کردن 7500 واحد تولیدی و صنعتی در فاز اول، 150 هزار فرصت شغلی جدید برای جوانان کشورمان فراهم شود.

وی با اشاره به همت دولت برای افزایش تولید ملی، گفت: در حالی که دولت می‎‎تواند گندم را به نرخ هر کیلو 800 تومان وارد کند ولی ترجیح می‎‎دهد این گندم را از کشاورزان ایرانی با نرخی به مراتب بالاتر و بیش از 1200 تومان در هر کیلو خریداری کند، به نحوی که امسال بیش از 11 میلیون تن گندم به ارزش بیش از 13 هزار میلیارد تومان از کشاورزان خریداری کرده است.

او همچنین با تقدیر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بواسطه حمایت و همراهی با دولت جهت پرداخت مطالبات گندمکاران، ابراز امیدواری کرد که با توجه به این که تاکنون بالغ بر 6000 ملیارد تومان از این مطالبات پرداخت شده، با همکاری و مساعدت مجلس شورای اسلامی به زودی مابقی طلب کشاورزان گندمکار نیز پرداخت شود.

نوبخت در پاسخ به سوال ایسنا در مورد تسریع در روند فعالیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان‏‏ها نیز بیان کرد: در این مورد اختیارات کافی به استانداران که نمایندگان عالی دولت هستند، داده شده و دولت مصمم است که علاوه بر توزیع 16 هزار میلیارد تومان تسهیلات در بین 7500 واحد تولیدی، در فاز دوم نیز این اقدام را دنبال کند.

وی در مورد حقوق‎‎های غیر عادلانه نیز گفت: متاسفانه در طول سال‎‎های گذشته برخی از بنگاه‎‎های اقتصادی خود را از چارچوب نظام برنامه‎‎ای کشور خارج کردند تا امروز شاهد دریافت حقوق‎‎های ناعادلانه در کشور باشیم، ولی با بررسی‎‎های صورت گرفته‎‎ی دولت علاوه بر خلع 13 نفر از مدیران دستگاه‎‎های وابسته به سیستم دولتی در این رابطه، دولت سقف حقوقی را 10 میلیون تومان تعیین کرد.

او در پاسخ به سئوالی دیگر مبنی بر ضرورت ایجاد بستر مناسب برای توسعه بیش از پیش استان‎‎ها متناسب با ظرفیت‏‏های بومی هر منطقه خاطرنشان کرد: براساس مصوبه‎‎ی دولت هر استان می‏‌تواند براساس آمایش سرزمین و با توجه به ظرفیت‏‏های خود نسبت به تنظیم برنامه ششم توسعه استان خود اقدام کند.

نوبخت در مورد بحث تأمین آب استان یزد نیز اظهار کرد: این موضوع مهم در نشستی که در ماه جاری برگزار خواهد شد با حضور استاندار، نمایندگان و رییس سازمان برنامه و بودجه استان و همچنین وزیر نیرو و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار می‎‎گیرد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به ضرورت توسعه صادرات کشور، اعلام کرد: خوشبختانه برای اولین بار صادرات غیرنفتی از واردات پیشی گرفته است و در صادرات نفت نیز قادر به صادرات بیش از دو میلیون و 568 هزار بشکه نفت است.

نوبخت با اشاره به تخصیص 100 درصد تسهیلات اختصاصی استان یزد تا پایان سال، گفت: خوشبختانه در عرصه تسهیلات برای فعال کردن بخش تولید به ویژه صنعت گردشگری، به مناسبت هفته دولت برای حمایت از صنعت گردشگری استان یزد تسهیلات ویژه و مضاعفی اختصاص داده می‎‎شود.

وی با اشاره به نقش جهاددانشگاهی در راستای ایجاد فرصت‎‎های استفاده از تکنولوژی‏‏های نوین نیز خاطرنشان کرد: برنامه‏‏‌های خوبی برای توسعه کشور با استفاده از تکنولوژی‎های نوین تدوین شده است.

نوبخت در پایان نوید استخدام 19 هزار نفر در دولت را نیز داد و گفت: قرار است به ازای هر سه نفری که بازنشسته می‏‏‌شود، یک نفر استخدام شود.

یارانه



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

بازداشت امیر داعش در ایران

گروه تروریستی داعش که دست نشانده استکبار جهانی آمریکا و همدستان غربی و عربی می باشد با استفاده از تجهیزات الکترونیکی در دنیای مجازی قصد ایجاد رعب و وحشت در میان مسلمانان به خصوص مردم سوریه و عراق بود هم اکنون با شکست های پی در پی مواجه است.

داعش در ایران

گروه داعش که در ابتدای حمله به عراق ایران را تهدید به حمله کرد و برای خود خلیفه ای نیز مشخص کرده بود.

داعش برای ایران امیر انتخاب کرده بود که یک نهاد امنیتی او و اطرافیانش را دستگیر کرده است.

طبق پژوهشهای یک نهاد امنیتی، اهل سنت در ایران تمایلی به داعش ندارند و دستگاه های امنیتی به موضوع اشراف کامل دارند.
منبع:نمناک namnak.com

داعش در ایران



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1395 | نظرات ()