نوشته شده توسط : محسن

رنگ سال ۲۰۱۷ | دکراسیون منزل ست با رنگ سال ۲۰۱۷

رنگ سال 96 , رنگ سال 2017, دکراسیون 96,مد رنگ سال 96,دکراسیون داخلی ست رنگ 96

رنگ سال ۲۰۱۷ : در این پست از سایت قصد دارم برای شما دوستان عزیز دکراسیون و تاریخچه رنگ سال و رنگ سال ۲۰۱۷ رو بزاریم با ما همراه باشید

رنگ سال 96 , رنگ سال 2017, دکراسیون 96,مد رنگ سال 96,دکراسیون داخلی ست رنگ 96

رنگ سال 2017 | دکراسیون منزل ست با رنگ سال 2017

رنگ سال ۲۰۱۷

کمپانی پنتون امسال بازهم به سرعت عمل موسسه بنجامین مور در معرفی رنگ سال ۲۰۱۷ نرسید و نظرسنجی ها رنگ پیشنهادی Benjamin Moore که رنگ گل شاه پسند نام داشت را به عنوان رنگ سال ۱۳۹۶ انتخاب کردند. قبل از فرا رسیدن کریسمس و در ماه سپتامبر کمپانی های معتبر تعیین کننده رنگ مد سال رنگهای پیشنهادی خود را اعلام می کنند و در یک نظرسنجی رنگ منتخب اعلام می شود. کمپانی پنتون یکی از مطرح ترین اعضای این گروه است که تقریبا بیشترین رای را به رنگهای منتخب خود در سالهای گذشته اختصاص داده است اما ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ این عنوان به کمپانی بنجامین مور رسیده است و به نوعی Benjamin Moore در این زمینه از پنتون پیشی گرفته است.

روز چهارشنبه Benjamin Moore رنگ منتخب خود را به عنوان رنگ سال ۲۰۱۷ – ۹۶ اعلام کرد. امسال این موسسه تصمیم گرفته بود تا رنگی متفاوت با رنگ سفید صدفی که سال پیش پیشنهاد کرده بود را معرفی کند و همینطور هم شد. رنگ امسال بنفش گل شاه پسند است ، رنگ سال ۲۰۱۷ از ترکیب رنگ خاکستری و بنفش به دست امده است که البته برخی وب سایت ها این رنگ را از ترکیب یاسی و بنفش حاصل دانستند اما وب سایت رسمی کمپانی بنجامین ترکیب اصلی رنگ سال ۹۶ را خاکستری و بنفش اعلام کرد.

رنگ سال 96 , رنگ سال 2017, دکراسیون 96,مد رنگ سال 96,دکراسیون داخلی ست رنگ 96

رنگ سال ۲۰۱۷ | دکراسیون منزل ست با رنگ سال ۲۰۱۷



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبیر خواب كفش به اضافه خواب کلاه

کون

 تعبیر خواب - كفش
محمدبن سيرين گويد: ديدن كفش درخواب، دليل زن بود. اگر بيند كفش نو در پاي كرد، دليل كه زني بخواهد يا كنيزكي بخرد. اگر درخواب كفش خود را سيه بيند، دليل كه آن زن توانگر بود. اگر كفش را سبز بيند، دليل كه آن زن مستوره بود. اگر كفش را سرخ بيند، دليل كه آن زن معاشر بود. اگر زرد بيند، دليل كه آن زن بيمارگونه بود. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن كفش درخواب بر هفت وجه بود. اول: زن. دوم: خادم. سوم: كنيزك. چهارم: قوت. پنجم: معيشت. ششم: مال. هفتم: سفر. و ديدن كفش درخواب، دليل بر مردي بود كه ميراث قسمت كند.

تعبیر خواب - كلاه
محمدبن سيرين گويد: ديدن كلاه به خواب عز و جاه بود به قدر و قيمت كلاه. اگر بيند كه كلاه او گوشه بر سر داشت، دليل عمل بود از قبل پادشاه. حضرت دانيال گويد: اگر بيند كه كلاه در سر داشت، دليل بر خير دين بود. اگر بيند كه دستار بر سر كلاه نهاده بود، دليل كه راز خود را از مردم پنهان دارد. اگر بيند كه كلاه ابريشمين در سر داشت، دليل خير بود. اگر بيند كلاه زرين در سر داشت، دليل مال بود. اگر كلاه را از مرواريد بيند، دليل كه عزيز گردد. اگر كلاه را آهنين بيند، دليل كه از پادشاه قوت يابد. ابراهيم كرماني گويد: اگر ...
بيند كه كلاه خونين بر سر داشت، دليل كه خود را در پيش مردم عزيز پندارد و سخنهاي محال گويد. جابرمغربي گويد: اگر اين بيند كه كلاه تابستان، به زمستان بر سرداشت، دليل كه كام دل يابد، و اگر به خلاف اين بيند، دليل كه به مراد نرسد. ابراهيم كرماني گويد: اگر درخواب بيند كه كلاه سياه بر سر داشت، اگر در بيداري داشته باشد، دليل منفعت بود. اگر بيند كه كلاه از سر او بيفتاد، دليل است در غم افتد. اگر بيند كه كلاه از سر او برگرفتند، دليل كه از جاه بيفتد. اگر كلاه نو بر سر داشت، دليل كه مرتبه او زياد گردد. اگر كهنه بيند به خلاف اين باشد. اگر بيند كه كلاه سفيدبر سر داشت، دليل دين پاك بود. اگر سبز بود طاعت گذار باشد. اگر سرخ بود نقصان دين او بود. اگر زرد بود بيمار باشد. اگر سياه بيند، كسي را نيك بود كه آن را در بيداري داشته باشد. اگر بيند كه كلاه مرصع در دست يا در سر داشت، دليل كه به قدر و قيمت كلاه بزرگي يابد. اگر كلاهش درافتاد، دليل كه پادشاه مال او رامصادره كند و بستاند. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن كلاه در خواب بر شش وجه بود. اول: ولايت. دوم: رياست. سوم: بزرگي. چهارم: عزيزي. پنجم: مقدار. ششم: منزلت. و ديدن كلاه دوز در خواب، دليل بر مردي كاردان بود كه خدمت بزرگان كند. 

کیر



:: بازدید از این مطلب : 536
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبیر خواب داس به همراه دیدن خواب دعوا

داستان سکسی

 تعبیر خواب - داس
محمدبن سيرين گويد: اگر بيند داس در دست داشت، دليل كه آلتي بياورد كه وي را مال حاصل شود. اگر بيند با داس كشت و درو كرد، دليل او را مال و نعمتي به رنج حاصل شود. اگر داس او بشكست و يا ضايع شد، مال او نقصان يابد. جابر مغربي گويد: اگر داس زرين يا سيمين در دست داشت، دليل بود كه از مال حرام چيزي حاصل كند.

 تعبیر خواب - دعوا
 دعوا اگر به صورت جدال باشد در حرف ـ ج ـ کلمه جدال آمده است ولي اگر دعوا منحصر به عصبانيت و ابراز خشم و بگو مگو باشد تعبير ديگري دارد. اگر در خواب ببينيد که با کسي دعوا مي کنيد که او را نمي شناسيد از خويشاوند و عضوي از فاميل تکدر و آزردگي پيدا مي کنيد که بعد به صلح و دوستي مي انجامد ولي اگر آن که با او دعوا مي کنيد آشنا بود دو حال دارد. اگر او با شما دعوا مي کرد بيگانه اي به شما محبت مي کند يا با انساني خير و نيکوکار برخورد خواهيد نمود و اگر شما با او دعوا مي کرديد شما هستيد که به ديگري محبت و خدمت ...
مي کنيد که نا آشنا و غريبه است. اگر ديديد دو نفر با هم دعوا مي کنند موردي پيش مي آيد که خوشحال مي شويد.

داستان سکس



:: بازدید از این مطلب : 1950
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1395 | نظرات ()